Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 500 SPORT HPE ABS ASR - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
Zwart
Vermogen:
33 kW
Teller:
26.881 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Piaggio MP3 500 Sport HPE uit 2020, in topstaat en voorzien van 6 maanden garantie. Deze krachtige en comfortabele motorscooter is uitgerust met een sportieve Akrapovic uitlaat en een RAM-steun voor telefoon of navigatie, ideaal voor zowel dagelijks gebruik als langere ritten. De volledige onderhoudshistorie is aanwezig, zodat je zeker weet dat deze MP3 altijd goed verzorgd is.
Kom snel langs voor een proefrit en ervaar zelf het rijplezier en gemak van deze sportieve motorscooter!
  • Moto Veda
    Galvanistraat 55
    6716 AE Ede
    Telefoon: 0318-625625
    Mail: info@motoveda.nl
    Website: www.motoveda.nl






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
MotoVeda
Galvanistraat 55
Ede
Plan de route
0318-625625
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion