Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 500 SPORT HPE ABS ASR - 2018

Garantie: Ja
93782 Km
Nardo grijs
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
piaggio - mp3-500-sport-hpe-abs-asr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze prachtige Piaggio MP3 500 HPE in de stijlvolle kleur Nardo Grijs biedt niet alleen een opvallend design, maar ook langdurige betrouwbaarheid. Ondanks de kilometerstand is deze driewieler nog klaar voor vele kilometers en avonturen. De MP3 is recent volledig nagekeken, waarbij groot onderhoud is uitgevoerd en de motor een grondige inspectie heeft ondergaan.

Een extra pluspunt is het nieuwe motorblok dat onlangs is geïnstalleerd, wat de motor in topconditie brengt en zorgt voor nog jaren rijplezier. Met 93.782 kilometer op de teller blijft deze MP3 in uitstekende staat, mede dankzij de recente vernieuwing van het blok.

Bovendien wordt deze Piaggio geleverd met 3 maanden garantie. De motorscooter is uit 2018 en combineert moderne technologie met een robuuste bouwkwaliteit, perfect voor zowel stadsverkeer als langere ritten. Deze MP3 biedt een soepele en comfortabele rijervaring, ideaal voor zowel woon-werkverkeer als ontspannende toertochten.

Twijfel niet om contact op te nemen voor meer informatie of een proefrit. Dit is de ideale kans om een betrouwbare en stijlvolle MP3 te bemachtigen!
  • Moto Veda
    Galvanistraat 55
    6716 AE Ede
    Telefoon: 0318-625625
    Mail: info@motoveda.nl
    Website: www.motoveda.nl






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MotoVeda
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion