Piaggio MP3 300 HPE LT Sport E5 – Zo goed als nieuw!
Bouwjaar: 2023
1e eigenaar, en door MotoVeda nieuw geleverd
Kilometerstand: Slechts 3046 km!
1e eigenaar – Perfect onderhouden
Rijbewijs B geschikt (autorijbewijs toegestaan)
Voorzien van sportief Ermax windscherm & Givi kofferdrager.
Sportieve en wendbare mororscooter
Extra rijcomfort & aerodynamisch design
Perfect voor stadsverkeer & lange ritten
Besparing op brandstof en parkeerkosten
Direct beschikbaar – Mis deze kans niet!
Interesse? Stuur een bericht of bel direct voor een proefrit!
Moto Veda
Galvanistraat 55
6716 AE Ede
Telefoon: 0318-625625
Mail: info@motoveda.nl
Website: www.motoveda.nl
Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Motor
HPE Een cilinder, 4-takt
Boring x slag
75|63
Cilinder inhoud
278
Comp. verhouding
Kleppen
Brandstof toevoer
Elektronische injectie
Ontsteking
Vermogen
26|19|7750
Max. koppel
26|6500
Koppeling
Droge automatische centrifugaalkoppeling
Versnellingsbak
Continu variabele transmissie CVT met koppelservo
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
12
Topsnelheid
ABS
Frame
Dubbele motorsteun van hoogwaardige stalen buizen
Vering voor
Vierzijdig - slag: 85 mm. Elektrohydraulische inrichting voor de vergrendeling van de ophangingen
Vering achter
Hydraulische dubbele demper afstelbaar in voorbelasting veer op 4 standen - slag: 106 mm
Remmen voor
Dubbele schijf Ø 258 mm
Remmen achter
Schijf Ø 240 mm
Voorband
Tubeless 110/70-13
Achterband
Tubeless 140/60-14
Wielbasis
1.490
Lengte
2.205
Breedte
775
Hoogte
Zithoogte
790
Drooggewicht
Leverbare kleuren
Nero Opaco, Bianco, Grigio, Verde
Beschrijving
Evolutie en kracht
De 300 cc hpe 4-takt, 4-kleppen, vloeistofgekoelde motor met elektronische injectie optimaliseert de prestaties en verbetert de controle over het brandstofverbruik. Elk detail van zijn "kloppend hart" is opnieuw ontworpen om het rijden soepel, stil en comfortabel te maken. Het maximumvermogen is verhoogd tot 19 kW (25,8 pk) bij 7750 tpm en een maximumkoppel van 26,1 Nm bij 6250 tpm.
MotoVeda is PREMIUM dealer van Kawasaki, Vespa, Piaggio, Gilera, Aprilia en Moto Guzzi. In onze showroom (1250 m2) in Ede vind je ruim 100 nieuwe en gebruikte, motoren (motor)scooters en MP3's Ook zijn Yamaha, Honda, Kymco, Sym en Peugeot in onze showroom te vinden. Voor het huren van een MP3 of winterstalling kun je ook bij ons terecht. Voor het onderhoud van een (motor) scooter of MP3 ben je van harte welkom! Op zoek naar een passende motor-outfit of helm in onze Revit- en Macna shop helpen wij je graag. MotoVeda is sponsor van de Piaggio MP3 club en DBS club.
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met
plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede
Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door
Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.