Nieuwsbrief:

PIAGGIO  BEVERLY CRUISER 500 - 2008

Garantie: Nee
23163 Km
Blauw
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
piaggio - beverly-cruiser-500
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer stoere motorscooter en met het 500 cc motorblok kan deze scooter ook met gemak de snelweg op.

Leuk met de chromen accessoires , ook voorzien van een topkoffer in kleur met ruggesteun en een origineel windscherm.

Ook de kleur is fris samen met de lichte zadel bekleding ziet hij er gewoon top uit.

Het gaat hier om het vernieuwde model met iets meer cilinder inhoud en twin spark. Waardoor hij net wat mooier loopt dan het vorige model.

Kleine beschadeging aan het kuipdeel maar dit is minimaal.

Motorscooter staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
instructieboek, middenbok, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Topkoffer, topkofferdrager




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion