Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
De Peugeot Metropolis GT is de 400CC driewielige scooter die je nodig hebt als je op zoek bent naar stijl en opwinding. We hebben de meest succesvolle en ergonomische driewieler van dit moment weten te creëren. Met de Smart Key-technologie, verstelbare voorruit en rugleuning, en een met vilt beklede kofferbak in combinatie met een vlakke vloer, biedt de Metropolis GT een uniek comfort en gebruiksgemak voor al je reizen. De I-Connect-technologie van het intelligente dashboard vergroot het comfort en de veiligheid.
De prestaties van de GT en SW zijn gelijk. De Metropolis GT is ontworpen voor de rijder die op zoek is naar een sportievere uitstraling. Onderscheid jezelf op de weg met de Peugeot Metropolis GT en ontdek nog meer voordelen van dit model
Als Benelli dealer hebben wij alle Benelli modellen in de showroom, u kunt bij ons op elk model proefrijden !!!!!!!
Bij ëvt. acties geld "zolang de voorraad strekt"
Teun of Richard zullen u graag verder informeren
Onze openingstijden zijn:
Maandag 09.00/18.00
Dinsdag 09.00/18.00
Woensdag 09.00/18.00
Donderdag 09.00/18.00
Vrijdag 09.00/18.00
Zaterdag 09.00/17.00
Contactgegevens:
Langenberg Motors
Printer 11
7741 ME Coevorden
0524-524977
info@langenbergmotors.nl
www.langenbergmotors.nl
Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
|
Motor | 1cilinder 4-takt 4 kleppen |
Boring x slag | 84|72 |
Cilinder inhoud | 400 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 4 Kleppen |
Brandstof toevoer | Elektronische multipoint-brandstofinjectie met SAI. |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | |27|7000 |
Max. koppel | 38|5250 |
Koppeling | centrifugaal |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13.5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | Instelbaar voor- en achteraan |
Vering achter | Achter: dubbele hydraulische schokdempers |
Remmen voor | |
Remmen achter | |
Voorband | 110/70/13 |
Achterband | 140/70/14 |
Wielbasis | |
Lengte | 2160 |
Breedte | 745 |
Hoogte | |
Zithoogte | 780 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Shark Grey |
Beschrijving | Peugeot Metropolis GT
Laat je sensaties los op de weg
Ontdek Peugeot Metropolis GT. De nieuwe 400cc driewielige scooter, ontworpen en geproduceerd in frankrijk voor bestuurders die op zoek zijn naar stijl en spanning. Een sportief en assertief ontwerp, waarmee jij je kan onderscheiden.
Door jouw behoefte en comfort te koppelen aan onze expertise in geavanceerde autotechnologieën, hebben we de meest succesvolle en ergonomische driewieler van dit moment kunnen ontworpen. Smart key-technologie, verstelbare voorruit en rugleuning, met vilt beklede kofferbak en de vlakke vloer zorgen voor uniek comfort en gebruiksgemak voor al jouw reizen.
I-Connect neemt de controle.
De I-Connect-technologie van het intelligente dashboard vergroot het comfort en veiligheid. Met I-Connect kun je eenvoudig jouw telefoon koppelen aan het 5" tft kleurenscherm en gebruik maken van talloze functies waaronder navigatie.
De GT onderscheidt zich door het kleinere voorscherm met een smoke uitstraling, een stuur in naakte stijl, een vlakke vloer met een aluminiumcoating en, natuurlijk, de opvallende gele GT-emblemen. De prestaties van de GT en SW zijn gelijk. De metropolis GT is ontworpen voor de rijder die op zoek is naar een sportievere uitstraling. |
| Dealerschappen: AGM, BENELLI, HONDA, KREIDLER, KYMCO, PEUGEOT, SYM, TOMOS, TURBHO, YAMAHA |
In de showroom van Langenberg Motors in Coevorden zijn meer dan 150 modellen te bewonderen.
Over zowel nieuwe als occasion motoren kan verkoper Richard u alles vertellen. Langenberg Motors is een officiële dealer van Honda, Yamaha en Suzuki en heeft motoren van alle categorieën, waaronder supersport, choppers en nog veel meer!
Rij dus even naar Coevorden!
| Coevorden, Drenthe |
| 0524-524977 |
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes
bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken