Nieuwsbrief:

PEUGEOT  DJANGO 125 - 2016

Garantie: Nee
11581 Km
GRIJS
peugeot - django-125
peugeot - django-125
peugeot - django-125
peugeot - django-125
peugeot - django-125
peugeot - django-125
peugeot - django-125
peugeot - django-125
peugeot - django-125
peugeot - django-125
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 11303

Peugeot Django 125cc uit 2016 met slechts 11.500 kilometer. Deze stijlvolle retro scooter combineert vintage design met moderne technologie, ideaal voor zowel stadsverkeer als langere ritten. De scooter is goed onderhouden en voorzien van een comfortabele zitpositie, ruime opbergruimte en betrouwbare remmen. Dankzij het zuinige motorblok geniet je van lage brandstofkosten. De Django verkeert in uitstekende nette staat, en met een extra passagiers zadel. Of je nu op zoek bent naar een praktische dagelijkse vervoersoplossing of een elegante weekendcruiser, deze Peugeot Django biedt het beste van beide werelden. Klaar voor vele kilometers rijplezier!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Puro
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2024 Motoroccasion