Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  TURISMO VELOCE LUSSO SCS - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
.
Vermogen:
81 kW
Teller:
540 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
mv-agusta - turismo-veloce--lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--lusso-scs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 230 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Gratis afleverbeurt
Dit afleverpakket bevat: Garantie, Kentekenleges, Onderhoudsbeurt

Een brok emotie!! Meer hoeven wij u niet te vertellen!! Nergens te koop voor deze prijs!

Op berichten via marktplaats chat zoals wat is de uiterste prijs, waar kan de motor voor weg of biedingen wordt niet gereageerd.


Inruil van twee- of vierwieler mogelijk. Kijk op WWW.MAEIJERMOTORS.NL



FACEBOOK
INSTAGRAM



OFFICIEEL INDIAN MOTORCYCLE DEALER!! - Sinds 2018 -

OFFICIEEL MOTOMORINI DEALER!! - Sinds 2021 -



T: +31 (0)26 379 63 11
Tielsestraat 178
6673 AE Andelst
info@maeijermotors.nl | www.maeijermotors.nl

Openingstijden:
Maandag: Gesloten
Dinsdag: 09:00 – 18:00
Woensdag: 09:00 – 18:00
Donderdag: 09:00 – 18:00
Vrijdag: 09:00 – 18:00
Zaterdag: 10:00 – 17:00
Zondag: Gesloten

= Bedrijfsinformatie =

Op berichten via marktplaats chat zoals wat is de uiterste prijs, waar kan de motor voor weg of biedingen wordt niet gereageerd.


https://www.maeijermotors.nl/shop/ voor meer leuke items!!
  • T: +31 (0)26 379 63 11
    Tielsestraat 178
    6673 AE Andelst
    info@uwvoertuig.nl | www.uwvoertuig.nl

    Openingstijden:
    Maandag: Gesloten
    Dinsdag: 09:00 – 18:00
    Woensdag: 09:00 – 18:00
    Donderdag: 09:00 – 18:00
    Vrijdag: 09:00 – 18:00
    Zaterdag: 10:00 – 17:00
    Zondag: Gesloten


Opties en Accessoires:
Adaptief Demping Systeem (ADS), Anti Blokkeer Systeem (ABS), Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth, Cruise control, Electronic Stability Program (ESP), Handvatverwarming, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Middenstandaard, Startblokkering, Tractie Controle Systeem (TCS), Windscherm, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Maeijer Motors
Tielsestraat 178
Andelst
Plan de route
026-3796311
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion