Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  STRADALE 800 - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
ROOD
Vermogen:
92 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
mv-agusta - stradale-800
mv-agusta - stradale-800
mv-agusta - stradale-800
mv-agusta - stradale-800
mv-agusta - stradale-800
mv-agusta - stradale-800
mv-agusta - stradale-800
mv-agusta - stradale-800
mv-agusta - stradale-800
mv-agusta - stradale-800
mv-agusta - stradale-800
mv-agusta - stradale-800
mv-agusta - stradale-800
mv-agusta - stradale-800
mv-agusta - stradale-800
mv-agusta - stradale-800
mv-agusta - stradale-800
mv-agusta - stradale-800
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta Stradale 800 EAS ABS, Nieuw 0km. 36 maanden fabriek garantie.

Voorzien van:
- EAS Electronic Assistance Shifting + ABS
- 4 standen instelbare drive-by-wire gascontrol
- 8 standen instelbare Traction Control
- Volledig instelbare vering
- Digitale teller unit
- LED knipperlichten rondom
- Handkappen
- Koffers met geintegreerde LED achterlichten
- etc.

Gespreide betaling prive of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
DIPI-moto
Phantom 1
Gilze
Plan de route
0161-744040
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiƫntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion