Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  BRUTALE 800 RR - 2015

Bouwjaar:
2015
Kleur:
ROOD / WIT
Vermogen:
103 kW
Teller:
23.144 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
mv-agusta - brutale-800-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta Brutale RR, modeljaar:2016, met 23.144km. 1000km geleden hebben wij deze RR een grote beurt gegeven, incl ketting / tandwielen.

Complete historie aantoonbaar. NIEUWSTAAT.

Deze 3 cilinder naked bike RR is voorzien van:
- EAS Electronic Assistant Shifter (quick shifter up en down)
- 4 standen instelbare rijmodi, ABS
- 8 standen instelbare traction control
- Stuurdemper
- Volledig instelbare vering
- Handvat verwarming
- Carbon luchtinlaten op tank
- Carbon ketting cover
- Roadlock schijfrem slot
- Zwarte QD uitlaat met CE-keur en DB-killers
- Korte kentekenplaat houder
- Owners manual, onderhoud historie gedocumenteerd
- Dubbele sleutels
- Originele MV Agusta drupperlader met aansluiting

Gespreide betaling prive of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
DIPI-moto
Phantom 1
Gilze
Plan de route
0161-744040
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Girder" betekent: In de jaren vijftig in onbruik geraakte voorvork met uitwendige veren, maar niet geconstrueerd als een parallelvork, zoals de springer-voorvork die door veel vooroorlogse Amerikaanse motormerken werd toegepast. De vorkpoten van de girdervork werden met het oog op de stijfheid gemaakt van stalen pijp in een driehoeksconstructie naar analogie van de sterkste constructievorm uit de bruggenbouw. De scharnierpunten van de vork zitten daar waar de veren (of één centrale veer) in elkaar worden gedrukt, bovenaan, vlak onder en boven het Malhoofd. Een variant van de girdervork was de Webbvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion