Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Referentienummer: 3443
- Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0497-555404 of stuur een email naar: info@vangervenmotoren.nl
Maandag: 9:00 - 18:00
Dinsdag: 9:00 - 18:00
Woensdag:9:00 - 12:00
Donderdag: 9:00 - 18:00
Vrijdag: 9:00 - 18:00
Zaterdag:9:00 - 16:00
Zondag:Gesloten
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 3- cilinder, 4 takt, 12-kleppen |
Boring x slag | 79|54,3 |
Cilinder inhoud | 798 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 140|103|13,100 |
Max. koppel | 86|10,100 |
Koppeling | Multi-disc natte koppeling met hydraulische aandrijving |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16,5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | ALS stalen trellis frame |
Vering voor | Marzocchi upside down, telescopisch hydraulische vork met verstelbare compressiedemping en externe veerpreload |
Vering achter | Progressieve Sachs, enkele schokdemper met rebound en compressie, verstelbare veer |
Remmen voor | Dubbel zwevende schijf 320mm, Stalen remschijf |
Remmen achter | Enkele stalen schijf 220mm |
Voorband | 120/70 - ZR 17 M/C (58 W) |
Achterband | 180/55 - ZR 17 M/C (73 W) |
Wielbasis | 1,400 |
Lengte | 2,045 |
Breedte | 875 |
Hoogte | |
Zithoogte | 830 |
Drooggewicht | 175 |
Leverbare kleuren | Bianco/Rosso, Rosso/Nero |
Beschrijving | EAS ofwel de elektronische quickshifter (up & down) zit standaard in het pakket.
MVICS is het elektronica pakket aan boord van een MV Agusta die ride by wire, 8 voudig traction control, 4 rij modussen en ABS mogelijk maakt.
Bosch 9 Plus with RLM ABS systeem zorgt ervoor dat het achterwiel niet omhoog komt tijdens het remmen om maximale vertraging te realiseren.
Bij elke MV Agusta heb je high-end vering en demping van Sachs en Marzocchi en remmerij van Brembo.
Elke MV wordt ook nog eens geleverd met hoge kwaliteit Pirelli banden.
MV Agusta staat voor perfecte styling en rij eigenschappen!
3 jaar garantie biedt MV Agusta op hun motorfietsen.
|
| Dealerschappen: HUSQVARNA, KTM, SUZUKI, MV AGUSTA |
Van Gerven Motoren
* Bezorging in Nederland en Belgie
* Levering binnen 3 werkdagen
* Uitstekende service
* Ruilen of geld terug mogelijk
* Veilig betalen
| Bergeyk, Noord-Brabant |
| 0497-555404 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken