Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  BRUTALE 1078 RR - 2009

Garantie: Ja
23993 Km
ROOD / GRIJS
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
mv-agusta - brutale-1078-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (officieel MV Agusta dealer sinds 2006) biedt aan:

MV Agusta Brutale 1078 RR uit 2009 met slechts 23.993km. Motorfiets van tweede eigenaar/liefhebber. Wij hebben deze motor ook altijd voor onderhoud gehad. Onderhoud historie aantoonbaar vanzelfsprekend

PRACHTIG exemplaar zowel optisch als technisch zoals je niet vaak meer ziet.

Voorzien van vele accessoires:
- MV Agusta accessoires Zadel rijder en Duo passagier
- MV Agusta accessoires CNC gefreesde opklapbare rem,- en koppelingshendel met 1078
- MV Agusta accessoires Arrow titanium raceuitlaat met aangepaste ECU
- MV Agusta accessoires Carbon achterwiel hugger
- MV Agusta accessoires Carbon blok cover
- MV Agusta accessoires korte kenteken plaat houder
- Moto Corse koppeling cilinder
- Bar-end sportieve spiegels
- Rizoma LED knipperlichten rondom
- Dubbele sleutels en aflevermap.
- Staat op bijna nieuwe Dunlop Sport Smart 2 banden
- Grote beurt (24d km) is reeds uitgevoerd bij binnenkomst, incl nieuwe accu vorig jaar.

Gespreide betaling prive of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion