Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Referentienummer: 3374
MV Agusta Brutale 1000 RR Assen Edition. Uit voorraad leverbaar.
- Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0497-555404 of stuur een email naar: info@vangervenmotoren.nl
Maandag: 9:00 - 18:00
Dinsdag: 9:00 - 18:00
Woensdag:9:00 - 12:00
Donderdag: 9:00 - 18:00
Vrijdag: 9:00 - 18:00
Zaterdag:9:00 - 16:00
Zondag:Gesloten
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Viercilinder, 4 takt, 16 klep |
Boring x slag | 79|50.9 |
Cilinder inhoud | 998 |
Comp. verhouding | 13:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 208|153|13.000 |
Max. koppel | 116.5|11.000 |
Koppeling | Nat, Multiplaat |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 23 |
Topsnelheid | 265 |
ABS | ja |
Frame | ALS stalen trellis frame |
Vering voor | Öhlins Nix EC hydraulic “upside down” front forks with TiN superficial treatment. Completely adjustable with electronically controlled compression and rebound damping with manually controlled spring preload. |
Vering achter | Progressive, single shock absorber Öhlins EC TTX completely adjustable with electronically controlled compression and rebound damping and spring preload |
Remmen voor | Dubbel zwevende schijf 320mm, Stalen schijf |
Remmen achter | Enkele stalen schijf 220mm |
Voorband | 120/70 - ZR 17 M/C (58 W) |
Achterband | 200/55 - ZR 17 M/C (75 W) |
Wielbasis | 1415 |
Lengte | 2080 |
Breedte | 805 |
Hoogte | |
Zithoogte | 845 |
Drooggewicht | 183 |
Leverbare kleuren | Blue Nordico |
Beschrijving | The intensive hyper naked.
Naast de 3 cilinders is de 4 cilinder ook weer weder geboren van MV Agusta!
208pk 119Nm een droog gewicht van 186kg zorgt voor een maximale snelheid van boven de 300kmh!
Wings toegepast aan de voorzijde van de motorfiets om te zorgen voor extra downforce, techniek overgenomen uit de MotoGP!
4 cilinders dus ook 4 uitlaten, samen met het erg smalle kontje een fantastische look!
De Brutale 1000RR is voorzien van wheelie control en launch control, die je zelf in kan stellen.
Daarnaast voorzien van een fraai TFT scherm waar alle informatie duidelijk op zichtbaar is.
Öhlins voorvork, schokdemper en stuurdemper zijn elektronisch instelbaar!
Cruisecontrol op een hypernaked, jawel het zit erop!
EAS ofwel de elektronische quickshifter (up & down) zit standaard in het pakket.
MVICS is het elektronica pakket aan boord van een MV Agusta die ride by wire, 8 voudig traction control, 4 rij modussen en ABS mogelijk maakt.
Bosch 9 Plus with RLM ABS systeem zorgt ervoor dat het achterwiel niet omhoog komt tijdens het remmen om maximale vertraging te realiseren.
Elke MV wordt ook nog eens geleverd met hoge kwaliteit Pirelli banden.
MV Agusta staat voor perfecte styling en rij eigenschappen!
3 jaar garantie biedt MV Agusta op hun motorfietsen.
|
| Dealerschappen: HUSQVARNA, KTM, SUZUKI, MV AGUSTA |
Van Gerven Motoren
* Bezorging in Nederland en Belgie
* Levering binnen 3 werkdagen
* Uitstekende service
* Ruilen of geld terug mogelijk
* Veilig betalen
| Bergeyk, Noord-Brabant |
| 0497-555404 |
Wist u dat: In de motortaal "Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber of Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het maken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introductie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitgevoerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich overigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon veranderen. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de Engelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motorfiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken