Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De verkoper heeft voor deze motor geen omschrijving opgegeven.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Parallel Twin cilinder 4 kleppen |
Boring x slag | 83 mm x 83 mm |
Cilinder inhoud | 649 cc |
Comp. verhouding | 13.3:1 |
Kleppen | 4 Kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 60 pk / kW bij 8250 tpm |
Max. koppel | Nm bij tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 liter |
Topsnelheid | 170 km/u |
ABS | ja |
Frame | Buisvormig stalen buizenframe |
Vering voor | Omgekeerde telehydraulische vork Ø 50 mm, veerweg: 175 mm |
Vering achter | |
Remmen voor | 2 schijven Ø 298 mm, 2-zuiger remklauwen |
Remmen achter | |
Voorband | 110 / 80 - 19 |
Achterband | |
Wielbasis | 1470 mm |
Lengte | 2190 mm |
Breedte | 905 mm |
Hoogte | 1390 mm |
Zithoogte | 820 mm |
Drooggewicht | 213 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De nieuwe 650 X-Cape vervolledigt het aanbod van dochteronderneming Zhongneng . Ja, Morini maakt deel uit van de grote Chinese groep. Maar laten we het negeren. Laten we eens nader bekijken waar deze fiets zijn wielen neerzet. In DE nieuwe opkomende niche, die van veelzijdige en getypte offroad-paden, met een redelijke verplaatsing. Wees getuige van de 700 Tenere en Tuareg660 . Na het overspoelen van hun assortiment maxi-trail-GT s, krijgen fabrikanten weer zin in avontuur.



Het is voor deze route, waar de alleskunner ook de weg moet kunnen verpletteren, dat de X-Cape zijn diensten komt aanbieden. Ze laat het bovendien zonder omweg zien. Met een zeer langwerpige torso, een profiel op stelten, wielen om op krokodillen te lopen en het vertrouwen van Jack Colton, komt de behoefte aan barouder duidelijk naar voren. Toegegeven, het 19-inch voorwiel is niet zo aantrekkelijk als een 21 -inch voor offroad, maar alle schoenen nodigen uit tot sjokken. De spaakvelgen zijn voorzien van Pirelli Scorpion Rally Str -profielbanden , wat al genoeg is om een ​​paar stenen op te tillen. |
| Dealerschappen: HONDA, HUSQVARNA, KTM, TRIUMPH |
Motor Centrum Eibergen is een prachtige motorzaak met dealerschappen van Honda, KTM, Triumph, Husqvarna en GasGas.
In onze luxe kleding afdeling geef je vakkundig advies over welk type motorkleding aan zijn of haar wensen voldoen.
 |
Motor Centrum Eibergen |
|
Nijverheidsstraat 12
Eibergen
Plan de route
|
 |
0545-477404
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken