|
Motor | V-Twin, 4-stroke, luchtgekoeld |
Boring x slag | 84|77 |
Cilinder inhoud | 853 |
Comp. verhouding | 10.5 : 1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Marelli MIU single-body electronic injection |
Ontsteking | |
Vermogen | 55|40,44|6250 |
Max. koppel | 62|3000 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | ALS steel twin tube cradle frame |
Vering voor | Traditionele veervork, Ų 40 mm, veerweg 130mm |
Vering achter | Swingarm, dubbele schokdempers met aanpasbare vering, veerweg 97 mm |
Remmen voor | stainless steel floating disc, Ų 320 mm Brembo opposed four-piston callipers |
Remmen achter | stainless steel floating disc, Ų 260 mm opposed two-piston callipers |
Voorband | 130/90 - 16 |
Achterband | 150/80 B 16 |
Wielbasis | 1465 |
Lengte | 2185 |
Breedte | 840 |
Hoogte | 1160 |
Zithoogte | 780 |
Drooggewicht | 199 |
Leverbare kleuren | Nero Massiccio, Grigio Sport |
Beschrijving | De V9 is de nieuwe incarnatie van de zuiverste geest van Moto Guzzi. Een geest die geen compromis kent. Een geest die, bij elke keuze, trot verklaart: Ik ben wat ik ben. De V9 is alleen dat: authentiek in elk detail; authentiek in het gebruik van sterke en hoogwaardige materialen zoals staal en aluminium, en bij de keuze van prestigieuze componenten; authentiek in de behendigheid waarmee het reageert op uw rijstijl; en authentiek in de spannende koppel van de nieuwe 850cc motor. |