|
Motor | 90° V-twin, 4-takt, luchtgekoeld |
Boring x slag | 80|70 |
Cilinder inhoud | 744 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | |
Vermogen | 48 |36| |
Max. koppel | 58|3200 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | |
Vering voor | hydraulische Marzocchi telescoopvork Ø 40 mm |
Vering achter | swingarm, 2 hydraulische schokdempers met instelbare uitgaande demping |
Remmen voor | enkele RVS remschijf Ø 320 mm, 2 zuigers |
Remmen achter | enkele stalen remschijf, Ø 260 mm |
Voorband | Metzeler Lasertec 100/90- 18 56H TL |
Achterband | Metzeler Lasertec 130/80 -17 65H TL |
Wielbasis | 1449 |
Lengte | 2166 |
Breedte | 825 |
Hoogte | 1115 |
Zithoogte | 805 |
Drooggewicht | 179 |
Leverbare kleuren | Moon White / Guzzi Black |
Beschrijving | V7PURE LUXURY
Moto Guzzi heeft voor 2012 drie V7’s een facelift gegeven. Ontdek de V7 Stone, het basismodel voor de veelzijdige rijder, de V7 Special voor de echte V7 fan, of de V7 Racer voor de sportieve rijder. Boven alles zijn de V7 modellen voor de rijder die op zoek is naar een revolutionaire motor, met respect voor de Moto Guzzi traditie. |