Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 STONE CENTENARIO 850 - 2024

Garantie: Ja
1091 Km
ZILVER
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
moto-guzzi - v-7-stone-centenario-850
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Uw exclusief dealer voor Honda,Suzuki,Aprilia en Moto
Morini
Altijd 150 occasions op vooraad
Kijk op www.motoroost.nl voor ons aanbod
Profiteer van onze gunstige financieringen of van de
uitgestelde betalings aanbieding
Tevens kunnen we ook voorzien van een betaalbare en
kwalitatief goede verzekering
We maken graag uw offerte
  • I.v.m mogelijke verbindings-problemen van het reactie
    formulier graag rechtstreeks mailen naar info@motoroost.nl





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor Oost
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion