Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 STONE 850 - 2021

Garantie: Nee
22600 Km
MAT Oranje
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
MOTO GUZZI V7 STONE  COPPER ORANGE
Bouwjaar 2021
100 Years Edition     
Kleur Copper Orange  en is in echt mooier dan op de foto's dus kom gerust eens langs om te kijken. 
22600 Kilometers en altijd goed onderhouden en slijtdelen in goede staat
850cc en 2 Cilinder met prachtig geluid en hoop koppel en 65 Pk
Super zuinig en betrouwbaar motorblok.
Model met de nieuwe Type Koplamp en Led Achterlichten.
Voorzien van de volgende Optie's
Abs
Cardan aandrijving
Verrhoogde Spiegels
Middenbok
Stuurverhoging voor nog betere zithouding
Valbeugel
Nieuw Model Teller
Led Koplamp
MOTO GUZZI Lederen Zijtassen met Snelsluiting
Bagagerek
Gewoon een zeer complete Retro look Moto Guzzi die door de moderne techniek super strak stuurt en overal genoeg bekijks heeft.
Deze V 7 STONE Staat in Didam en is na telefonische afspraak te bekijken.
Vaste Prijs 7550 Euro
Tel Nr 0622236308


 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hunen Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion