Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 - 2025

€ 10.445,- € 11.195,-
Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
moto-guzzi - v-7
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Let op, 2024 model maar nog geen kenteken dus 2025 kenteken!
Nu tijdelijk met 2 jaar extra fabrieksgarantie!

Actie reeds verwerkt in de prijs.

Het gaat hier om het nieuwe model V7 IV Stone!
Kom proefrijden op ons demo model.

Vergeleken met de vorige versie is de nieuwe aanwinst van Mandello over het algemeen completer qua uitrusting en toont meer volwassenheid, wat ook duidelijk is aan de esthetische impact van de grotere motor, die opvalt door zijn royale uitlaatpijpen in een andere lay-out; het uitzicht vanaf de achterkant benadrukt de grotere cardan-eindaandrijving en het bredere achterwiel, evenals het robuustere paar Kayaba-schokdempers. De stijlvolle zijpanelen zijn nieuw, net als het kortere achterspatbord, elementen die, samen met het nieuwe uitlaatsysteem, de nieuwe 'acht en een half' een vernieuwde en meer verleidelijke look geven.

Er zijn veel nieuwe functies geïntroduceerd om de stabiliteit en het comfort te verbeteren, waardoor de bediening van de Moto Guzzi-bestseller ongewijzigd blijft. Het frame is geëvolueerd met de toevoeging van stalen elementen rondom het balhoofd, terwijl het nieuwe paar schokdempers met grotere veerweg en het nieuwe tweeledige zadel voor meer comfort zorgen. Met hetzelfde doel voor ogen wordt een gloednieuwe voetsteun voor de berijder gebruikt.

Moto Guzzi V7 Stone heeft het nieuwe, volledige LED-lichtsysteem met de koplamp inclusief DRL in de vorm van de Moto Guzzi Eagle, terwijl het nieuwe instrumentenpaneel perfect aansluit bij het uiterlijk van een minimalistische motorfiets, volledig digitaal met een ronde wijzerplaat. Ook de aluminium velgen, in de sportieve stijl die de Stone kenmerkt, zijn nieuw; de achtervelg is voorzien van een bredere 150/70 band.

De V7 Special behoudt het elegante analoge instrumentenpaneel met dubbele wijzerplaat (snelheidsmeter en toerenteller) en de ultraklassieke spaakvelgen.

De V7 zal ook beschikbaar zijn in een versie met gereduceerd vermogen, in overeenstemming met de Europese A2-rijbewijsbeperkingen en daarmee ideaal voor nieuwe Guzzisti. De nieuwe V7 wordt ook standaard geleverd met instelbare MGCT-tractiecontrole (die ook kan worden uitgeschakeld).
  • Ga voor zekerheid en geniet bij dit nieuwe model van fabrieksgarantie en mobilityservice!

    Elke motorfiets die u aanschaft bij NIWA Motoren kan worden voorzien van een 10-daagse gratis Allrisk verzekering. Vraag hiernaar tijdens adviesgesprek!

    Financieren of leasen mogelijk! Vraag naar de voorwaarden.

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten


Opties en Accessoires:
ABS, Digitaal instrumentenpaneel, LED verlichting, Traction control




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion