Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 III CARBON - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
Zwart/rood
Vermogen:
38 kW
Teller:
9.293 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 12 maanden
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een gelimiteerde Moto Guzzi V7 Carbon NO 993 van de 1921.
Wij leveren de motor af op een nieuw set banden.
Deze prachtige motor is afkomstig van de 1e eigenaar.
Het is een BTW motor, de zakelijke rijder kan de BTW terug vragen.
 
Opties en Accessoires:
10 dagen gratis all risk verzekering, ABS, Alarmverlichting, BTW Motor, dempers, andere en uitlaatsystemen, eerste eigenaar, gear indicator, Handvat verwarming, kofferbeugel set, Limited Edition, Om te bouwen naar 35kw, Onderhouds historie aanwezig, special edition, Sportdemper, stuurkuipje, usb aansluiting, Valbeugel, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Domburg Motoren Nieuwkoop
Transportweg 15
Nieuwkoop
Plan de route
0172-572110
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van SWM
© 2000 - 2025 Motoroccasion