Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 11 SPORT - 2001

Garantie: Nee
39128 Km
.
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
moto-guzzi - v-11-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

MOTO GUZZI V 11 SPORT - 2001


- Kenteken: MD-TH-17
- Merk: Moto Guzzi
- Model: Sport
- Tellerstand: 39128 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2001
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 1064 cc
- Aantal cilinders: 2
- Motorcode: KR
- Vermogen: 67 kW / 91pk
- Ledig gewicht: 216 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar




Zeer nette en prima lopende V11 met weinig km en in de mooiste kleurstelling, mooi verzamelaarsobject, Let op !! versnelling schakelt niet goed door en accu defect.
Prijs is op basis van "zo mee"



Frans Bleeker
De Alde Mar 7
9035 VP Dronrijp
0653891209
info@fransbleeker.nl
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Frans Bleeker Motoren en Auto s
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van VOGE
© 2000 - 2025 Motoroccasion