Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  STELVIO 1200 8V NTX - 2011

Garantie: Ja
19927 Km
ZWART
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2011
Garantie: TLM's Verkoopservice

Deze Stelvio verkopen wij in opdracht
van de eerste eigenaar. Wij hebben
deze super allroader nieuw geleverd
en de motor is ook altijd bij ons in
onderhoud geweest. De Stelvio is
o.a.voorzien van een aluminium
kofferset, topkoffer, middenbok,
handvatverwarming, mistlampen,
cardanbeschermer en een grote ruit.
De motor ziet er erg keurig uit en
wij verkopen deze inclusief een
verse, grote onderhoudsbeurt.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1970 - Triumph en BSA houden een daadkrachtige campagne in 1970 voor de lancering van een nieuwe produktielijn; zestien motoren in totaal. Ten nadele van de brede aanpak is de vertraging die optreed aangaande de levering. Om aan de consumentvraag te blijven voldoen worden er T100's en Bonnies in een hoog tempo in elkaar gezet waardoor de kwaliteit enorm schommelde. Ook kwam de aanlevering van de assemblagedelen in de problemen tot op het punt dat er zelfs drie maanden werd gestopt om zich te richten op de fabricage van motoronderdelen. Doordat het systeem bij Triumph wel vrolijk orders bleef aanvragen liep het verlies op tot tweeentwinig miljoen pond.
© 2000 - 2024 Motoroccasion