Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  STELVIO 1200 8V NTX - 2010

Garantie: Ja
60990 Km
Champagne
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Moto Guzzi 1200 8V NTX ABS

Complete motor inclusief kofferset voor stoer rijden en lange trips

  • Als Benelli dealer hebben wij alle Benelli modellen in de showroom, u kunt bij ons op elk model proefrijden !!!!!!!
    Bij ëvt. acties geld "zolang de voorraad strekt" 

    Teun of Richard zullen u graag verder informeren

    Onze openingstijden zijn:
    Maandag      09.00/18.00
    Dinsdag        09.00/18.00
    Woensdag    09.00/18.00
    Donderdag   09.00/18.00
    Vrijdag          09.00/18.00
    Zaterdag       09.00/17.00

    Contactgegevens:

    Langenberg Motors 
    Printer 11
    7741 ME Coevorden
    0524-524977
    info@langenbergmotors.nl
    www.langenbergmotors.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Langenberg Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2024 Motoroccasion