Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  CALIFORNIA EV - 2001

Garantie: Ja
34796 Km
Rood metallic
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
moto-guzzi - california-ev
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf


Moto-Guzzi California EV 1100 - Prachtige Klassieker!

Beschrijving:
Deze fraaie Moto-Guzzi California EV 1100 uit 2001 is een originele NL motor in zeer nette staat. Met slechts 34.796 kmop de teller is dit een echte klassieker voor liefhebbers. De motor levert 54 kW, weegt 269 kg en heeft een opvallende rood-grijze kleurstelling. Compleet met zijkoffers en groot windscherm (niet afgebeeld, maar wordt wel meegeleverd). Een unieke kans om deze goed onderhouden klassieker te bemachtigen!

De Moto-Guzzi California EV 1100, gelanceerd in 2001, is een icoon onder toerrijders. Ontworpen met input van de Amerikaanse markt, combineert deze motor de klassieke Italiaanse stijl met praktische touringfuncties zoals een groot windscherm en zijpanniers. Met zijn robuuste 1.064cc V-twin-motor, die 74 pk levert, werd hij geprezen om zijn betrouwbaarheid en karakteristieke geluid. Rijders waardeerden de comfortabele zitpositie en het soepele rijgedrag, zelfs op lange ritten. Deze klassieker blijft een geliefd symbool van Moto-Guzzi's erfgoed, perfect voor wie een stukje motorhistorie wil ervaren.

Specificaties:

  • Merk: Moto-Guzzi

  • Model: California EV 1100

  • Bouwjaar: 12-04-2001

  • Kleur: Rood / Grijs

  • Kilometerstand: 34.796 km

  • Gewicht: 269 kg

  • Vermogen: 54 kW

Neem vandaag nog contact op voor meer info of een bezichtiging!


  • Inruil van een MOTOR en/of AUTO is mogelijk. Voor een indicatie mag u altijd even bellen, mailen of een whatsapp sturen.

    Op alle nieuwe motoren wordt tenminste 2 jaar fabrieksgarantie gegeven. Dus op gebruikte motoren jonger dan 24 maanden zit nog de resterende fabrieksgarantie.

    Op alle motoren ouder dan 2 jaar wordt 3 maanden GARANTIE gegeven zonder meerprijs (garantievoorwaarden staan op onze website)

    Uitbreiden van garantie t/m 12 maanden is in bijna alle gevallen mogelijk in de vorm van Premium Garantie Pakketten (zie onze website)
    .
  • LET OP !!!

    Wij zijn van Ma 7 juli t/m Za 12 juli alleen op afspraak geopend
    BEL 06-54 30 38 85 voor het maken van een afspraak


    .
    MOTOR ARENA
    Dubloen 14
    5751 PX Deurne
    Tel: 0493-750331
    Whatsapp: 06-20351867

    (Telefonisch bereikbaar van Ma t/m VR van 9:00u t/m 21:00u en Zaterdag van 10:00u t/m 17:00u)

    Openingstijden:

    Maandag: 09:00u t/m 18:00u
    Dinsdag: 09:00u t/m 18:00u
    Woensdag: GESLOTEN
    Donderdag: 09:00u t/m 18:00u
    Vrijdag: 09:00u t/m 18:00u
    Zaterdag: 10:00u t/m 17:00u

    Buiten de aangegeven openingstijden is een afspraak maken mogelijk.

    Disclaimer:
    De informatie in deze advertentie is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Desondanks kunnen wij geen aansprakelijkheid aanvaarden voor eventuele onjuistheden, onvolledigheden of tussentijdse wijzigingen. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij adviseren geïnteresseerden altijd om zelf de gegevens te verifiëren en bij twijfel contact met ons op te nemen.


    .


Opties en Accessoires:
Zijkoffers, Groot windscherm,




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Arena
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion