Nieuwsbrief:

KTM  890 DUKE GP - 2022

€ 11.699,- € 12.499,-
4000 Km
Oranje
ktm - 890-duke-gp
ktm - 890-duke-gp
ktm - 890-duke-gp
ktm - 890-duke-gp
ktm - 890-duke-gp
ktm - 890-duke-gp
ktm - 890-duke-gp
ktm - 890-duke-gp
ktm - 890-duke-gp
ktm - 890-duke-gp
ktm - 890-duke-gp
ktm - 890-duke-gp
ktm - 890-duke-gp
ktm - 890-duke-gp
ktm - 890-duke-gp
ktm - 890-duke-gp
ktm - 890-duke-gp
ktm - 890-duke-gp
ktm - 890-duke-gp
ktm - 890-duke-gp
ktm - 890-duke-gp
ktm - 890-duke-gp
ktm - 890-duke-gp
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Ben jij op zoek naar een KTM DUKE 890GP?

Mis deze najaarsdeal dan niet!

Van €12.499 nu voor €11.699


Wij van Harder Motoren bieden je dit unieke bomvolle exemplaar aan. Deze motorfiets is afkomstig uit 2022 en heeft pas 4000KM ervaring en verkeerd in absolute nieuwstaat! Het betreft hier een origineel Nederlands geleverde motorfiets afkomstig van de eerste eigenaar.

De motorfiets komt bomvol dikke opties:
- OEM handvatverwarming;
- OEM cruise control;
- OEM achterbrug bobbins;
- OEM GP buddy seat cover;
- OEM Korte kentekenplaathouder;
- Stuureinde spiegels;
- SP connect telefoonhouder;
- Arrow uitlaatsysteem;

- 1.000 KM & 4.000KM beurt gehad bij KTM dealer;
- Fabrieksgarantie evt verlengbaar;
- Alle originele onderdelen & sleutels aanwezig;

- Alle facturen aanwezig;

Voor slechts €11.699 is deze prachtige motorfiets van jou!

Verder bieden wij;
- Financiering;
- Eerste 10 dagen direct gratis all-risk verzekerd;
- Aangesloten bij het Motor Garantie label;
- Garantie op de eerste 5000km of 3 maanden;
Inruil mogelijk;
- Meer dan 35 jaar ervaring!

Wil jij meer foto's of info over deze motorfiets? Stuur ons dan gerust een privébericht of mail naar info@hardermotoren.nl je kan ons ook via Whatsapp bereiken op 06-18865157.
Opties en Accessoires:
Aangepaste bestickering, ABS, Cruise control, Handvatverwarming, korte kentekenplaathouder, Originele uitlaat, Rijmodi, Sportuitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harder Motoren
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion