Nieuwsbrief:

KTM  890 ADVENTURE R - 2023

Garantie: Ja
18000 Km
Wit
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene Omschrijving & Staat:
Deze 890 Adventure R van bouwjaar 2023 verkeerd in zeer nette staat, slechts 18.001km gereden. Deze KTM 890 Adventure R is natuurlijk de ultieme offroad tourmachine van KTM, lichtgewicht met voldoende power en een laag zwaartepunt maken dit tot een ontzettend fijne allroad machine met een speels karakter. 

De 890 Adventure R verkeerd in zeer nette staat, technisch tiptop in orde met een verse servicebeurt, verder verkeren alle slijtdelen in zeer goede staat en geniet u bij deze 890 Adventure R nog van resterende Fabrieksgarantie t/m 03/2025.

Extra's en Accessoires:
- KTM Powerparts Zadel
 

  • Inbegrepen in deze Advertentieprijs ZONDER extra kosten:
    - 40 Punten check, Afleverbeurt, Slijtdelen verkeren in goede conditie.
    - Grondige Poetsbeurt.
    - Tenaamstelling en Vrijwaring.
    - 10 dagen Allrisk Verzekering.
    - 12 Maanden Garantie m.u.v. Slijtagedelen

  • - Inruil (auto/motorfiets) mogelijk tegen handelswaarde.
    - Kopen op afstand inclusief Aflevering aan huis door heel Nederland voor slechts €150,-.
    - Uitgebreide Financiering mogelijkheden middels NUmotorrijden. 

    Bent u na aanleiding van deze Advertentie enthousiast geworden en wilt u een Proefrit aanvragen, heeft u een inruilvoorstel of andere brandende vraag? Aarzel dan niet en Bel of Watsapp ons gerust op: 0615392220





                          ---  van Andel Motorsport  ----
    - Met uiterste zorg selecteerde Premium Motorfietsen.
    - Kwaliteit, Service & Aandacht met een Persoonlijk karakter.
    - Inkoop, Verkoop, Consignatie & Zoekopdrachten.
    - Full Service Werkplaats, Onderhoud, Reparatie, Herstel.

    Bezichtigingen van Motorfietsen 24/7 mogelijk op afspraak.
    Werkplaats/Showroom MA t/m VR van 8:00 - 18:00

    Contact & Info;
    Dominee Bleekerstraat 11 Marknesse 8316CV
    www.vanandelmotorsport.nl
    vanandelmotorsport@outlook.com
    0615392220

    Volg ons ook op Facebook en Instagram voor Verhalen, Foto's, Acties en de nieuwste Voorraad.
     


  • Trefwoorden: Duke superduke super duke gen 1 2 3 gen1 gen2 gen3 austin racing sc project r s evo rr adventure 1190 690 790 890 990 super duke exc exc-f 150 250 300 350 450 500 excf duke 690 390 rc smcr smc-r smc r superduke super enduro rc8 smr smt 950 Duke super duke adventure 1190 690 790 890 2.0 3.0 1.0 gen1 gen2 gen3 rc8 rc8r red bull akrapovic rc 8 rr gasgas gas gas 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
van Andel Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2024 Motoroccasion