Nieuwsbrief:

KTM  790 DUKE - 2019

14000 Km
Oranje
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: KTM Duke 790 – 2019 | Vol opties + topconditie

🔥 Kilometerstand: 14.000 km
🔧 Recent onderhoud: Voorzien van onderhoudsbeurt + nieuwe achterband
📅 Bouwjaar: 2019

Opties & upgrades:
✅ Tech Pack inclusief:

  • Quickshifter+ (up & down)

    • Track Pack (launch control, slip adjustment, etc.)
      ✅ Arrow decat + Arrow uitlaatdemper – voor een diep, sportief geluid en gewichtsbesparing
      ✅ Snel, licht, en boordevol rijplezier
      ✅ Bar end Mirror

De KTM Duke 790 staat bekend als de “Scalpel” – messcherp rijgedrag, veel vermogen, en een minimalistisch design. Dankzij de quickshifter, het Tech Pack en de Arrow-set is dit exemplaar helemaal af.

🔑 Klaar voor het nieuwe seizoen – instappen en rijden maar!

 inruil bespreekbaar.
📩 Bij serieuze interesse, graag even een berichtje sturen.

  • Heb je interesse of vragen over deze motor neem dan contact op met:
    Zwaan Motorsport.
    Emmeloord Ecopark
    Info@zwaanmotorsport.nl
    Tel nr:0649310717

    aflevering aan huis mogelijk
    Inruil van motorfietsen mogelijk 

    Alle motoren worden geleverd met tien dagen gratis allrisk verzekering!

  • Zwaan Motorsport 
    eco park 21 h
    8305 bj emmeloord
    0649310717
    Info@zwaanmotorsport.nl
    www.zwaanmotorsport.nl
    Passie voor motoren
  • Wil je motor inruilen dit behoort ook tot de mogelijkheden hou dan rekening met handel/inruilprijzen.

    Ruime financierings mogelijkheden via numotorrijden.nl
    10 dagen allrisk verzekering via verzekerd motorrijden.

    Heb je interrese neem dan contact met ons op!

    Openingstijden:
    maandag op afspraak
    dinsdag op afspraak
    woensdag op afspraak
    donderdag 18:00-2100
    vrijdag 9:00-21:00
    zaterdag 9:00-17:00





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Zwaan Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion