Nieuwsbrief:

KTM  790 DUKE - 2019

Garantie: Nee
20000 Km
Zwart
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene Omschrijving en Staat:
Een zeer uniek uitgevoerde, ramvolle KTM Duke 790.
Deze Duke 790 van bouwjaar 2019 verkeerd in zeer nette staat, slechts 20.935km gereden. De KTM Duke 790 met vlijmscherpe stuureigenschappen, een speels maar toch vriendelijk karakter en een uitgebreide elektronicapakket maken dit tot een motorfiets geschikt voor zowel de beginnende als de ervaren motorrijder.

Extra's en Accessoires:
- Akrapovic Einddemper
- Monoseat
- Korte Kentekenplaathouder
- USB Aansluiting
- Handvatverwarming 
- KTM MyRide
- Quickshift + 
- Valbeschermers
- Fire Torch Decat
- Motorlift Bobbins
  • LET OP: Deze motorfiets wordt door ons in Consignatie (verkoop voor klant) aangeboden. Dit houdt in dat wij de verkoop bemiddelen en dat u de motorfiets niet direct bij ons koopt. Hierdoor is de motorfiets uitgesloten van Garantie en wordt deze niet voorzien van een Afleverbeurt. Garantie en een Servicebeurt leveren wij u uiteraard graag tegen meerprijs maar zijn NIET bij de vraagprijs inbegrepen. 

    Kopen op afstand, afleveren aan huis, financieren en inruil is mogelijk.

    Heeft u een inruilvoorstel of vragen over deze advertentie? Stuur ons gerust een berichtje op Watsapp: 0615392220






                           van Andel Motorsport 
    - Met uiterste zorg selecteerde Premium Motorfietsen.
    - Kwaliteit, Service & Aandacht met een Persoonlijk karakter.
    - Inkoop, Verkoop, Consignatie & Zoekopdrachten.
    - Full Service Werkplaats, Onderhoud, Reparatie, Herstel.

    Bezichtigingen van Motorfietsen 24/7 mogelijk op afspraak.
    Werkplaats/Showroom MA t/m VR van 8:00 - 18:00

    Contact & Info;
    Dominee Bleekerstraat 11 Marknesse 8316CV
    www.vanandelmotorsport.nl
    vanandelmotorsport@outlook.com
    0615392220

    Volg ons ook op Facebook en Instagram voor Verhalen, Foto's, Acties en de nieuwste Voorraad.

  • - Inruil (auto/motorfiets) mogelijk tegen handelswaarde.
    - Kopen op afstand inclusief Aflevering aan huis door heel Nederland voor slechts €150,-.
    - Uitgebreide Financiering mogelijkheden middels NUmotorrijden. 

    Bent u na aanleiding van deze Advertentie enthousiast geworden en wilt u een Proefrit aanvragen, heeft u een inruilvoorstel of andere brandende vraag? Aarzel dan niet en Bel of Watsapp ons gerust op: 0615392220





                          ---  van Andel Motorsport  ----
    - Met uiterste zorg selecteerde Premium Motorfietsen.
    - Kwaliteit, Service & Aandacht met een Persoonlijk karakter.
    - Inkoop, Verkoop, Consignatie & Zoekopdrachten.
    - Full Service Werkplaats, Onderhoud, Reparatie, Herstel.

    Bezichtigingen van Motorfietsen 24/7 mogelijk op afspraak.
    Werkplaats/Showroom MA t/m VR van 8:00 - 18:00

    Contact & Info;
    Dominee Bleekerstraat 11 Marknesse 8316CV
    www.vanandelmotorsport.nl
    vanandelmotorsport@outlook.com
    0615392220

    Volg ons ook op Facebook en Instagram voor Verhalen, Foto's, Acties en de nieuwste Voorraad.
     


  • Trefwoorden: Duke superduke super duke gen 1 2 3 gen1 gen2 gen3 austin racing sc project r s evo rr adventure 1190 690 790 890 990 super duke exc exc-f 150 250 300 350 450 500 excf duke 690 390 rc smcr smc-r smc r superduke super enduro rc8 smr smt 950 Duke super duke adventure 1190 690 790 890 2.0 3.0 1.0 gen1 gen2 gen3 rc8 rc8r red bull akrapovic rc 8 rr gasgas gas gas 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
van Andel Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2024 Motoroccasion