 |
Motor | Eencilinder, 4-takt |
Boring x slag | 102|80 |
Cilinder inhoud | 654 |
Comp. verhouding | 11.8:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 65|48|7500 |
Max. koppel | 67|5500 |
Koppeling | APTC Meervoudige natte platenkoppeling, hydraulisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, klauwschakel |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13.5 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | Dubbel gegrond, chroom molybdeem staal, poeder gecoated |
Vering voor | WP USD Ų 48 mm, veerweg 140 mm |
Vering achter | WP Monoshock, veerweg 140 mm |
Remmen voor | Brembo 4-zuiger, vaste remtang, remschijf Ų 320 mm |
Remmen achter | Brembo enkel-zuiger, zwevende remtang, remschijf Ų 220 mm |
Voorband | 120/70 R 17 |
Achterband | 160/60 R 17 |
Wielbasis | 1472 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 865 |
Drooggewicht | 148.5 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Met de oer-Duke heeft KTM indertijd de meest pure en onvervalste eencilinder motorfiets nieuw leven ingeblazen. De 690 Duke van vandaag de dag heeft ten opzichte daarvan veel gewonnen: aan gecultiveerdheid, ruimte voor de duopassagier en geschiktheid voor de lange afstand. Wat deze single niet verloren heeft, is haar oerkracht en dynamische rijkarakter. De modernste, in serie vervaardigde eencilinder ter wereld, met een precisie-onderstel dat is samengesteld uit de meest hoogwaardige componenten |