Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
KTM 450 SX-F
- 2023
- 76 Uur
- Geheel orgineel in super staat.
- Orignele uitlaat nieuw
- Orginele vering nieuw
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 1-cilinder, 4-takt |
Boring x slag | 95|63,4 |
Cilinder inhoud | 449,3 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | Nat, DDS multiplaat, Brembo hydrauliek |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting, X-Ring 5/8 x 1/4 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 8,5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Chrome-molybdeen stalen centrale-buis frame |
Vering voor | |
Vering achter | WP Xplor PDS schokdemper |
Remmen voor | Schijf 260mm |
Remmen achter | Schijf 220mm |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 960 |
Drooggewicht | 106 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Het pad om een bestseller te worden is geplaveid met jaren aan modder, zweet en versnellingen. De KTM 450 EXC-F heeft nooit een stapje terug gedaan en de elementen laten winnen; in plaats daarvan heeft hij met zijn onvoorstelbare verhouding tussen kracht en gewicht het podium zonder meer voor zich ingenomen. Als je onder de aangekoekte modder zit zul je het plezier van deze compacte machine ongetwijfeld begrijpen. |
| Dealerschappen: AGM, GAS GAS, HUSABERG, YCF |
Robbe motoren
Alles op het gebied van MX Enduro en ATV!
| Giessenburg, Zuid-Holland |
| 06-30188051 |
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd.
Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken