Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2013
KOBO Motoren
Ruim 190 motoren op voorraad, dealer van KTM en Moto Morini.
Wij zijn geopend van dinsdag t/m zaterdag.
Inruil van uw motor of auto is mogelijk.
Wij helpen bij een particuliere of zakelijke (deel)financiering.
Al onze motoren worden met een afleverbeurt en garantie afgeleverd voor 250 euro, inclusief op naam zetten.
Heeft u interesse bel dan 0512-542142 of 0650851728 of e-mail naar verkoop@kobomotoren.nl.
Wij bezorgen in overleg ook motoren.
Heeft u vragen? Wij helpen u graag!
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
|
Motor | Eencilinder, 4-takt |
Boring x slag | 76|54.8 |
Cilinder inhoud | 348.6 |
Comp. verhouding | 13.2:1 |
Kleppen | 4 V / DOHC with finger followers |
Brandstof toevoer | Keihin EFI, throttle body 42 mm |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | Wet multi-disc clutch, operated hydraulically |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | kickstart |
Tankinhoud | 7.5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Centraal dubbel wiegframe 25CrMo4 |
Vering voor | WP USD Ø 48 mm |
Vering achter | WP Monoshock with linkage |
Remmen voor | Schijfremmen 260 mm |
Remmen achter | Schijfremmen 220 mm |
Voorband | 80/100-21 |
Achterband | 100/90-19 |
Wielbasis | 1475 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 992 |
Drooggewicht | 99.9 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | KTM past de succesformule van het MX-wereldkampioenschap 2010 nu ook toe op het Enduro-WK. De nieuwe 350 EXC-F combineert de ultralichte handling van een 250cc met het forse vermogen van een 450cc. Het resultaat? Optimale winstkansen voor de prof en maximaal rijplezier voor de amateur. De extreem brede powerband en de uitstekende performance van de hightech DOHC-viertakt in combinatie met de efficiënte beheersbaarheid van de nieuwe 350 EXC-F wijzen op ongekende enduro-eigenschappen. |
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
| Drachten, Friesland |
| 0512-542142 |
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken