Nieuwsbrief:

KTM  300 EXC - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Oranje
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
ktm - 300-exc
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De 2025 KTM 300 EXC is klaar om uit de racewagen te rollen en de startlijn van de proloog op te rijden. Gebaseerd op de nu al legendarische KTM 300 EXC, onderscheidt de CHAMPION EDITION zich met een exclusief onderdelenpakket. Dankzij de hardcore beschermingsonderdelen, trekriemen, CNC-gefreesde componenten (om nog maar te zwijgen van de volledig verstelbare vorken met gesloten patroon) en een totaal unieke grafische kit is dit het ultieme pakket voor het aanpakken van 's werelds zwaarste offroad-kampioenschapPEN. Hoogtepunten van de KTM 300 EXC CHAMPION EDITION 2025 zijn:

ORANGE GLOSSY FRAME
RED BULL GRAPHICS
FACTORY RACING FRAME PROTECTION SET
FACTORY RACING SEAT
MAP-SELECT SWITCH
RADIATOR FAN
SKID PLATE
SEMI-FLOATING FRONT BRAKE DISC
ORANGE SUPERSPROX STEALTH REAR SPROCKET
ORANGE FRONT AXLE PULLER

  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion