Nieuwsbrief:

KTM  250 SX-F - 2024

Garantie: Nee
51 Uur
.
ktm - 250-sx-f
ktm - 250-sx-f
ktm - 250-sx-f
ktm - 250-sx-f
ktm - 250-sx-f
ktm - 250-sx-f
ktm - 250-sx-f
ktm - 250-sx-f
ktm - 250-sx-f
ktm - 250-sx-f
ktm - 250-sx-f
ktm - 250-sx-f
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 6856

KTM 250 SX-F

51 Uur.

- Nieuwe Kappen.
- Conevalve Cartridge.
- Nieuwe Demper.
- Nieuwe Ketting.

450
350
sxf fc mcf
gasgas husqvarna ktm
  • Jarenlange ervaring
    JTX Motoren is al meer dan 20 jaar het adres voor motoren.
    - Sinds 2007 dealer van KTM
    - Sinds 2017 dealer van Husqvarna en Husqvarna e-bike specialist
    - Sinds 2020 dealer GASGAS en GASGAS e-bike specialist
    - Sinds 2021 dealer WP vering specialist

    Onze klanten beoordelen ons met een score van 98%
    https://www.5sterrenspecialist.nl/keurmerkhouders/jtx-motoren

    Showroom met betaalbare motoren mét garantie
    Als allround KTM-dealer verkopen wij alle MX-, EXC- en straatmodellen van KTM. In onze showroom vind je ruim 200 nieuwe en gebruikte motoren in de prijsklasse € 3.000 - € 30.000 Van 35 kw motoren voor het A2-rijbewijs tot de zwaarste motoren. Informeer naar onze diverse garantie-vormen van 12 tot wel 24 maanden. Als je graag een proefit wilt maken, laat het ons dan weten via ons e-mailadres info@jtxracing.nl.

    Professionele werkplaats
    In onze professionele werkplaats zorgen onze ervaren monteurs voor onderhoud en reparaties van alle motormerken maar van KTM, Husqvarna en GASGAS in het bijzonder.

    Winkel met 1000m² motorplezier en webshop
    In onze winkel vind je een groot assortiment van motorkleding. Daarnaast is er een ruim assortiment van helmen, onderdelen en accessoires. Wij zijn gevestigd in Cuijk, vlakbij afrit 4 van de A73. Je bent van harte welkom om ons een bezoek te brengen, de koffie staat voor je klaar of bezoek onze webshop op https://www.ktm-shopjtx.nl 

    Eenvoudig financieren
    Wil je een financiering afsluiten dan kan dat eenvoudig bij ons door Nu Motorrijden gerealiseerd worden. Niet alleen voor motoren maar ook voor e-bikes. Voor vragen hierover kun je op Whatsapp via het nummer 06 50010015 terecht of via e-mail met info@numotorrijden.nl.

     
  • Inruil mogelijk van cross-off road en wegmotoren.
  • kijk op onze website www.jtxracing.nl  en installeer onze JTX App en doe mee aan onze acties !!
  • 5 dagen per week staan wij voor u klaar
  • Dealer van alle KTM motoren en Husqvarna 
    Tevens e-bike Husqvarna dealer.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JTX Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beďnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2024 Motoroccasion