Nieuwsbrief:

KTM  1390 SUPER ADVENTURE R - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Oranje
ktm - 1390-superadventure-r
ktm - 1390-superadventure-r
ktm - 1390-superadventure-r
ktm - 1390-superadventure-r
ktm - 1390-superadventure-r
ktm - 1390-superadventure-r
ktm - 1390-superadventure-r
ktm - 1390-superadventure-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Open een kaartapp, zoek de meest afgelegen locatie en druk op navigeren. De KTM 1390 SUPER ADVENTURE R is ontworpen om het wildste en meest uitdagende terrein te doorkruisen met ongeëvenaarde capaciteiten en toonaangevende prestaties. Niet alleen heeft hij zichzelf bewezen met een reeks krachtige voorgangers, maar het KTM 1390 SUPER ADVENTURE R-naamplaatje blijft de ultieme READY TO RACE v-twin-aangedreven reismachine ooit gemaakt. Deze motorfiets is ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd in Oostenrijk.

Standaard voorzien van Motor Traction Control, bochten ABS, aanpasbare ABS modes, diverse rijmodi, KTM Connect, TPMS bandenspanning sensoren, Cruise Control en Keyless System
 
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion