Nieuwsbrief:

KTM  1390 SUPER ADVENTURE S - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
ktm - 1390-super-adventure-s
ktm - 1390-super-adventure-s
ktm - 1390-super-adventure-s
ktm - 1390-super-adventure-s
ktm - 1390-super-adventure-s
ktm - 1390-super-adventure-s
ktm - 1390-super-adventure-s
ktm - 1390-super-adventure-s
ktm - 1390-super-adventure-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Het gaat hier om het nieuwste model KTM 1390 Super Adventure S.
Haal als eerst de nieuwe Super Adventure op bij NIWA. Pre-order de motor nu!

De EVO onderscheid zich door de adaptive cruise control en automatic transmission.

Ze zeggen dat evolutie onvermijdelijk is, overal waar leven bestaat. In dat geval bewijst de KTM 1390 SUPER ADVENTURE S EVO die stelling. Het versterkt ook de stelling dat meer meer is, waardoor een vrachtwagen vol nieuwe technologie op de voorgrond komt, zoals KTM's revolutionaire AMT. Deze reismachine van de nieuwe generatie is de volgende stap in de Adventure-evolutie: intelligenter, krachtiger en berekenender dan alles wat eraan vooraf is gegaan. Deze motorfiets is ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd in Oostenrijk.


Opties en Accessoires:
8.8 '' TFT Display, Cruise control, Cornering ABS, Traction Control, 5 Rijmodi + Optioneel Rally modes, Keyless go, Semi-active elektronische vering, Nieuw motorblok met 172pk en 145nm, Camshift technology, Verstelbaar windscherm, Vernieuwde koplamp, Verbeterde koeling, KTM Connect, Bandenspanningsensoren




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion