Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Prachtige KTM 1290 Superduke R
Bouwjaar: 2018
Km. Stand: 21.390
Supermooie 1290 Duke R
Origineel Nederlands geleverde motor!
Deze ktm beschikt over de volgende opties:
- Rijmodussen
- Korte kentekenplaathouder
- Quickshifter
- KTM Grippads
- Akrapovic uitlaat !!!
KTM Online service check:
- 03-05-2018, 1.226 Km.
- 13-11-2018, 15.049 Km.
- 16-04-2020, 19.508 Km.
- WIJ RESERVEREN GEEN MOTOREN!
INTERESSE IN DEZE MOTOR? KOM LANGS IN ONZE WINKEL!
DE BELLER IS SNELLER, NEEM CONTACT OP MET 0546681054 (OOK WHATSAPP)
(Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van o.a. accesoires, opties, druk -en zetfouten)
DE MOTORZAAK VAN TWENTE!
Al ruim 20 jaar is Jos Engbers Motoren het adres voor de aankoop van uw nieuwe of (jong) gebruikte motor.
Onze motoren worden altijd aangeboden voor een complete rijklaar prijs inclusief afleverinspectie! 3 Maanden volledige Jos Engbers Motoren garantie indien het aankoopbedrag boven de € 4.500,- is. Ook bestaat er de mogelijkheid om dit uit te breiden naar 12 of 24 maanden. Dit middels een Premium Garantie Care4Bike, Real Garant. Vraag gerust naar de voorwaarden.
Tevens beschikken wij over een ruime werkplaats met gespecialiseerd personeel. De plek voor het onderhoud aan uw geliefde motor. Ook voor motorkleding bent u bij ons aan het juiste adres. Wij zijn dealer van O.A: Shoei, Shark, RST, Held etc.
Door liefhebbers, voor liefhebbers!
U bent van harte welkom bij ons in de winkel.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Twincilinder, 4-takt, V 75° |
Boring x slag | 108|71 |
Cilinder inhoud | 1,301 |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | Electrisch |
Vermogen | 180|127|8,870 |
Max. koppel | 100|7000 |
Koppeling | Meervoudige oliebadkoppeling, hydr. bediening |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, klauwkoppeling |
Verhouding | |
Overbrenging | X-Ring 5/8 x 5/16 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Buisframe van chroommolybdeen staalbuizen, geëloxeerd |
Vering voor | WP USD Ø 48 mm |
Vering achter | WP monoshock |
Remmen voor | 320 mm, 2 x Brembo monoblock four-piston radial fixed calliper, brake discs, floating |
Remmen achter | 240 mm, Brembo twin-piston fixed calliper, brake disc |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1,482 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 835 |
Drooggewicht | 189 |
Leverbare kleuren | Zwart |
Beschrijving | Met de KTM 1290 SUPER DUKE R bekroont KTM haar legendarische Naked Bike-serie met een machine die het begrip Streetfighter herdefinieert. Eén blik op de indrukwekkende specificaties en het agressieve design volstaat: de 1290 R is de extreemste Super Duke aller tijden. De ongeëvenaarde prestaties in combinatie met de instelbare rijmodi en de PowerParts-setups staan borg voor weergaloze veelzijdigheid en puur rijgenot - in de stad en op het circuit. En overal daartussenin. De nieuwe KTM 1290 SUPER DUKE R is de gedroomde belichaming van de KTM-filosofie: grenzeloos vermogen, ongehoorde precisie, perfecte ergonomie, topkwaliteit componenten, geen gram teveel... Kortom: "Ready to Race"! De KTM 1290 SUPER DUKE R – High-tech in een agressief design met ongekende functionaliteit en messcherpe sportiviteit, teruggebracht tot de essentie. De nieuwe KTM 1290 SUPER DUKE R combineert optimale prestaties met maximale veiligheid, met ultiem rijplezier als resultaat. |
Welkom bij Jos Engbers Motoren.
Wij willen u hiermee zo goed mogelijk van dienst zijn. Zoekt u een motor die er niet bij staat, laat u dan niet tegen houden om ons te bellen of te mailen.
| Tubbergen, Overijssel |
| 0546-681054 |
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes
bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken