Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER ADVENTURE R - 2021

Garantie: Nee
49800 Km
Wit/blauw
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
ktm - 1290-super-adventure-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer dikke R met veel opties. In absolute topstaat. 3 delige aluminium kofferset

  • Gielen Motorsport
    Venusweg 16
    8938BC Leeuwarden
    Gielenmotorsport@gmail.com
    0614442880

    https://gielenmotorsport.nl/aanbod/
    Open van 9.00 tot 18.00

    Financiering mogelijk
    Gratis 5 dagen all-risk verzekering



  • Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Controleer voor aankoop van een motorfiets goed de zaken (o.a. accessoires, opties) die voor uw beslissing belangrijk zijn.
    Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de advertentie.
    Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.

Opties en Accessoires:
blipper shift, Bochten ABS, Bochtenverlichting, Boordcomputer, Cruise control, Handkappen, Handvat verwarming, Kofferset, Middenbok, motor slip regeling, Quickshifter, Radar cruise control, Traction Control, Valbeugels, 3 delige aluminium kofferset, HP corse titanium sportuitlaat, Handvatverwarming, Valbeugels, Keyless ride, Kofferrek met gereedschapskist, aluminium zwarte topkoffer van 3yTech, Galfer wave remschijven, Touratech navigatiehouder, Quickshifter +, Cruise control., Tank stickers, frame beschermkap, Power parts zadel voor en achter.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Gielen Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion