Nieuwsbrief:

KTM  1090 ADVENTURE - 2018

Garantie: Ja
29877 Km
ORANJE
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
ktm - 1090-adventure
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2018
Garantie: TLM'S G1 Garantie

KTM 1090 Adventure uit 2018, voorzien
van middenbok, driedelige kofferset,
valbeugels en handvatverwarming. Deze
robuuste adventure motorfiets is
uitgerust met een krachtige motor en
geavanceerde technologieën zoals ABS
en tractiecontrole voor optimale
veiligheid. De KTM wordt geleverd
inclusief 1 maand opstapgarantie,
zodat je direct kunt genieten van jouw
avonturen op deze betrouwbare machine.
Neem vandaag nog contact op voor meer
informatie en een proefrit!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
© 2000 - 2024 Motoroccasion