Nieuwsbrief:

KRÄMER  GP2-890RR - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Blauw
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
kramer - gp2-890rr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Het beste van het GP2-Platform:

De GP2-890RR is uit voorraad leverbaar bij NIWA Motoren!

De GP2-890RR - DE TOP VAN PRESTATIES
De nieuwe Krämer GP2-890RR is de "Top van Prestaties" in de supersportcategorie. De beste creatie tot nu toe van Krämer Motorcylces (fabrikant van de KTM RC8C), de GP2-890RR, pronkt met de beste vermogen-gewichtsverhouding in de categorie, met 138 pk en een raceklaar gewicht van 142 kilogram. Als het hoogste ontwikkelingsniveau in de GP2-modellenfamilie biedt het RR-model zijn rijder verbeterde aerodynamica, geoptimaliseerde chassiscomponenten en volledig vernieuwde motor-elektronica in de vorm van IMU-ondersteunde tractiecontrole en wheeliecontrole.

Beperkte Oplage, High-End Racemotor
Slechts 125 exemplaren van de Krämer GP2-890RR zullen wereldwijd beschikbaar zijn, en elke motor zal gegraveerd zijn op de triple clamp met zijn serienummer. Aangedreven door een 889cc parallel-twin motor van KTM, produceert de racemotor 138 pk (101 kW) bij 10.100 tpm en 100 Nm koppel bij 8.200 tpm. De Krämer GP2-890RR bereikt ook een verbeterd maximaal toerental van 11.500 tpm, dankzij nieuwe, lichtere motoronderdelen en geavanceerde motorbeheersoftware.

 

7 Premium Racingscomponenten voor de Krämer GP2-890RR
Als je de beste bent, werk je met het beste materiaal. Daarom is de Krämer GP2-890RR 2024 exclusief uitgerust met premium componenten. Hieronder vallen de dubbele Brembo Stylema remklauwen, gesmede Dymag aluminium velgen en premium WP Apex Pro veringselementen.
De GP2-890RR maakt ook gebruik van een nieuwe Mectronik MKE7 ECU met een geïntegreerde zes-assige inertie meeteenheid (IMU). Dit systeem geeft de RR toonaangevende tractiecontrole en wheeliecontrole-opties, die een extra veiligheid toevoegen wanneer de rijder de grenzen van de motorfiets verkent.

 

TECHNOLOGIE EN SPECIFICATIES

Motor Vier-takt,Tweecilinder, DOHC, 8-klep, Vloeistofgekoeld Inhoud 889 cm³ Boring x Slag 90.7 mm x 68.8 mm Compressieverhouding 14:1 met Hoge Compressie, Twee-Ring Pankl Zuiger Uitlaat Roestvrij Staal 2-1, 105 dB (103 dB met Invoegsel)
Brandstofsysteem Dell’Orto 48mm Gasklep
Ontsteking Mectronik MKE7 ECU met Ride-by-Wire en Inertie Meeteenheid (IMU)
Dashboard AiM MXS 1.3 Race GPS met Data Logger Elektronica Verstelbare Tractiecontrole (9 Niveaus + Uit), Verstelbare Wheeliecontrole (5 Niveaus + Uit), Pitlane Snelheidsbegrenzer E-Start Standaard Mapping Verstelbare Motorrem en Gaskaarten
Transmissie 6-Versnellingen
Koppeling PASC Slipperkoppeling, Kabelbediend Frame Type Chromoly (25CrMo4)
Staal-Trellis Frame, Poedergecoat Rood
Vermogen 138 pk @ 10.100 tpm
Koppel 100 Nm @ 8.200 tpm
Zithoogte Verstelbaar
Drooggewicht 313 lbs / 142 kg
Brandstofcapaciteit 16 Liter (4,2 Amerikaanse Gallons)
Tripleklemmen CNC-gefreesd, 26mm of 28mm Verstelbare Offset Tripleklemmen Stuurdemper Standaard, Hyper Pro RCS
Eindaandrijving DID ERV 520 Racing X-Ring Ketting Voorvering WP Apex Pro 7543, Gesloten-Cartridge,
Volledig Verstelbaar, Gesplitste Demping met Krämer Shim Stack Achtervering WP Apex Pro 7746,
Volledig Verstelbaar, Hoge en Lage Snelheidscompressie,
Afstandsbediening Voorspanning, Rijhoogte, met Progressieve Link Veringweg 120mm (Voor) / 140mm (Achter)
Voorremmen Dubbele 290mm Volledig Drijvende Schijven met Brembo Stylema Remklauwen
Achterremmen Enkele 230mm Volledig Drijvende Schijf met Brembo P2 Remklauw
Voorwiel Gesmede Aluminium Dymag UP7X 3.5" x 17"
Achterwiel Gesmede Aluminium Dymag UP7X 6" x 17"
Carrosserie Glasvezel Kuip met Carbon/Kevlar Versterking (Gespoten), XPE Brandstoftank/Zadel Stuur CNC Stuurklemmen met Vervangbare Buizen Luchtfilter Schoonmaakbaar Raceluchtfilter Quickshifter Standaard, Omhoog/Omlaag
Stootkussens Fram, Voorvorken, Brandstofcel enRemhendelbescherming

PRIJS €42.700 incl. BTW Circuitklaar

 

De Krämer GP2-890RR voldoet aan het IDC (International Dutch Championship) regelement en is dus direct klaar voor het 2024 seizoen!
Kom langs voor meer informatie!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Winterdeals - Occasion uitverkoop

De eerste sneeuw is gevallen op Nederlandse bodem. Voor NIWA Motoren hét moment om de winterdeals in de luiden!

Om ruimte te creëren zullen we de komende weken onze voorraad zeer scherp aanbieden.
Er worden weer veel nieuwe modellen verwacht voor 2025 en daar profiteert u van bij aanschaf van uw occasion of nieuwe motorfiets!
Profiteer van kortingen oplopend tot wel €1250,- op occasions en tot €3000,- op nieuwe modellen.

Onze occasions zijn allemaal door inruil verkregen en met zorg geselecteerd.
Sta niet voor verrassingen deze winter en koop bij een erkend dealerbedrijf!

Geen plek voor een motor deze winter, of liever tenaamstelling in 2025?
Vandaag kopen en ophalen/betalen in het voorjaar behoort tot de mogelijkheden! 

Voor meer informatie:
0228-564000
Verkoop@niwa.nl

 

Bekijk hier onze deelnemende actiemotoren! 
https://www.niwa.nl/motoren/acties
 



NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "GoldWing" betekent: De GL1000 GoldWing van Honda betekende een sensatie toen hij in oktober 1974 werd geïntroduceerd op de IFMA-motorshow in Keulen. Niet alleen door zijn massieve uitstraling en enorm gewicht van 260 kilogram, maar ook door de watergekoelde viercilinder Moxermotor en andere technische bijzonderheden, zoals een tank die onder het zadel is geplaatst. De motorfiets heeft een reputatie verworven als betrouwbare,comfortabele en soepele toerbuffel. Er bestaat waarschijnlijk geen andere motorfiets waarover de meningen zo verdeeld zijn. ‘You hate it or you love it’, zeggen de Engelsen; een middenweg bestaat niet. GoldWinghaters spraken al snel over de Lead Wing (de loden vleugel). Aan de andere kant zijn er motorrijders die bij de GoldWïng zweren, getuige de vele (grote) clubs die momenteel rond dit merk bestaan. Vooral in de Verenigde Staten werd de GoldWing binnen korte tijd een doorslaand succes. Hoe dan ook, de GoldWing is de motorfiets met de meeste (ongunstig klinkende) bijnamen uit de geschiedenis van de motorfiets, zoals: halve auto, Scania en touringcar op twee wielen. Door de jaren heen werd de motorfiets voortdurend verbeterd. De huidige GoldWing heeft een zescilinder krachtbron en is de meest luxueuze toerfiets die te koop is.
© 2000 - 2024 Motoroccasion