Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ZXR 750 - 1993

Garantie: Ja
50846 Km
ZWART/PAARS
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
kawasaki - zxr-750
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Voor de liefhebber!! Perfect
onderhouden ZXR 750 Vorige eigenaar
heeft hem 25 jaar in bezit gehad, met
donker ruitje - Laser demper - ABM
full floater remschijven - stalen
remleidingen - hugger - duo seat
afdekking en nog maar 50.000 km!!
Prijs is rijklaar Incl. afl. beurt en
3 MND Gar op motorblok.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Streetbikes
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1921 - De eerste BigTwins, een V-Twin met 1200cc, wordt op de markt gebracht. In de JD en FD modellen is een grote keuze aan accessoires verkrijgbaar zoals verlichte tellers, passagierszadel en een claxon. Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1921, twee jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion