Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ZX 10R - 2025

Garantie: Ja
6534 Km
Groen
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
kawasaki - zx-10r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Ben jij klaar voor de ultieme sensatie op twee wielen? Dan is dit je kans. We presenteren met trots deze adembenemende Kawasaki ZX-10R uit 2025. Een machine die niet alleen gebouwd is om te racen, maar ook om te domineren.

Deze motorfiets is van de eerste eigenaar, heeft slechts 6.534 km op de teller en verkeert in een absolute nieuwstaat. De ZX-10R is de belichaming van pure snelheid en technologie, rechtstreeks afgeleid van de Superbike-racecircuits.

De Perfecte Combinatie van Kracht en Controle:

  • Brute Kracht: Het hart van deze motor is de krachtige 998cc viercilinder-lijnmotor, die indrukwekkend vermogen levert en je adrenaline laat stromen.

  • Geavanceerde Elektronische Rijhulpmiddelen: Dankzij de geavanceerde systemen zoals de Kawasaki Traction Control (KTRC), de quick-shifter en de bochtenmanagementfunctie (KCMF), heb je altijd maximale controle, zowel op het circuit als op de openbare weg.

  • Rijke Race-erfgoed: De iconische styling en aerodynamica zijn direct afkomstig van het race-erfgoed van Kawasaki, wat zorgt voor een agressieve, maar functionele uitstraling.

Hier is een verkooptekst voor de Kawasaki ZX-10R:

 

Ongeëvenaarde Prestaties wachten op jou.

Ben jij klaar voor de ultieme sensatie op twee wielen? Dan is dit je kans. We presenteren met trots deze adembenemende Kawasaki ZX-10R uit 2025. Een machine die niet alleen gebouwd is om te racen, maar ook om te domineren.

Deze motorfiets is van de eerste eigenaar, heeft slechts 6.534 km op de teller en verkeert in een absolute nieuwstaat. De ZX-10R is de belichaming van pure snelheid en technologie, rechtstreeks afgeleid van de Superbike-racecircuits.

De Perfecte Combinatie van Kracht en Controle:

  • Brute Kracht: Het hart van deze motor is de krachtige 998cc viercilinder-lijnmotor, die indrukwekkend vermogen levert en je adrenaline laat stromen.

  • Geavanceerde Elektronische Rijhulpmiddelen: Dankzij de geavanceerde systemen zoals de Kawasaki Traction Control (KTRC), de quick-shifter en de bochtenmanagementfunctie (KCMF), heb je altijd maximale controle, zowel op het circuit als op de openbare weg.

  • Rijke Race-erfgoed: De iconische styling en aerodynamica zijn direct afkomstig van het race-erfgoed van Kawasaki, wat zorgt voor een agressieve, maar functionele uitstraling.

Dit is de perfecte motor voor de liefhebber die op zoek is naar ongeëvenaarde prestaties, precisie en een onvergetelijke rijervaring. Grijp deze unieke kans om de eigenaar te worden van een nagenoeg nieuwe supersport.

De motor staat in de vestiging Deventer
Inruil en financiering mogelijk

Ondanks de constante zorg en aandacht die wij besteden aan de samenstelling van de advertentie, is het mogelijk dat informatie die wordt gepubliceerd onvolledig of onjuist is. Alle verstrekte informatie is dan ook onder voorbehoud van schrijf-, typ- en/of programmeerfouten. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor de gevolgen hiervan.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys met het Evolution-blok worden aangeduid
© 2000 - 2025 Motoroccasion