Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ZEPHYR 750 - 1991

Garantie: Nee
28090 Km
ROOD
kawasaki - zephyr-750
kawasaki - zephyr-750
kawasaki - zephyr-750
kawasaki - zephyr-750
kawasaki - zephyr-750
kawasaki - zephyr-750
kawasaki - zephyr-750
kawasaki - zephyr-750
kawasaki - zephyr-750
kawasaki - zephyr-750
kawasaki - zephyr-750
kawasaki - zephyr-750
kawasaki - zephyr-750
kawasaki - zephyr-750
kawasaki - zephyr-750
kawasaki - zephyr-750
kawasaki - zephyr-750
kawasaki - zephyr-750
kawasaki - zephyr-750
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1991

Nog een wel heel mooi Exemplaar
Kawasaki Zephyr 750. Motor komt uit
1991, de laatste eigenaar heeft deze
sinds 1992! in bezit gehad en is er
altijd zuinig op geweest . Geheel
verkeerd dan ook nog in een Mooie en
Originele Staat! Luchtgekoelde
Carburateur Old Scool Motorfiets.
Opties en Accessoires:
10 Dgn Gratis! Allriskverz., Bagagerek Achter, Div.Financiering Mogelijkheden, Ex. Afleverbeurt Eur 200,-, Inruil Mogelijk, Midden Bok, Mooie Nette Origineele Motor, Origineel N.L. Motor, Originele Uitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
van Hoeijen Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2024 Motoroccasion