Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z900 - 2024

Garantie: Ja
Onbekend
METALLIC SPARK
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 48 maanden

The best just got better. De Z900 SE (Special Edition) zet het enorme succes van de Z900 voort
en tilt het beste totaalpakket in de naked bike klasse naar een hoger niveau met
hoogwaardige Brembo remcomponenten, Öhlins vering en een unieke kleurstelling.

Brembo Remmen
Het remsysteem van de Z900 SE bestaat uit hoogwaardige Brembo onderdelen. Het afremmen gebeurt nu via radiaal gemonteerde Brembo M4.32 remklauwen en ø300 mm grote Brembo remschijven. Samen met de radiale Nissin hoofdremcilinder en staal omvlochten remleidingen zorgt dit voor betere remprestaties en een preciezer gevoel in de remhendel.


KTRC (Kawasaki Traction Control)
KTRC (Kawasaki Traction Control)
Kawasaki’s geavanceerde Traction Control helpt tijdens sportief rijden en het rijden in slechtere omstandigheden. De hulpsystemen grijpen progressief in afhankelijk van de gekozen rij modus.


Evolutie van de Z Sugomi Styling
Evolutie van de Z Sugomi Styling
De kenmerkende Sugomi designelementen (aanvalshouding, laaggeplaatste kop en hoge staart) blijven onveranderd maar de Z900 SE is door zijn nieuwe design nog scherper dan voorheen.


TFT-kleurendisplay
TFT-kleurendisplay
De focus op de rijervaring is ook terug te vinden in de cockpit, waar voor een 10,9 cm groot multifunctioneel ultramodern TFT-kleurendisplay verschijnt met alle essentiële motorinformatie en e-mail/telefoon notificaties.


Volledige LED verlichting
Volledige LED verlichting
Nieuwe LED-koplampen, dagrijverlichting, kentekenplaatverlichting en richtingaanwijzers dragen bij aan de scherper styling van de Z900.


Geïntegreerde Rijmodi
Geïntegreerde Rijmodi
Geïntegreerde rijmodi, welke KTRC en Power Modes met elkaar linken, stellen rijders in staat om eenvoudig tractiecontrole en vermogensafgifte in te stellen voor een bepaalde rijsituatie. Rijders kunnen kiezen uit drie instellingen (Sport, Road, Rain) of een handmatige instelling (Rider). In de Rider modus kunnen de hulpsystemen onafhankelijk van elkaar ingesteld worden.


Smartphone Connectiviteit
Smartphone Connectiviteit
Een Bluetooth-chip in het instrumentenpaneel stelt rijders in staat om draadloos verbinding te maken met de motorfiets. Met de RIDEOLOGY-app zijn zo een aantal functies toegankelijk via een smartphone.


Power Modes
Power Modes
Een keuze uit de Full Power of Low Power modi stelt rijders in staat om de vermogensafgifte in te stellen op basis van hun voorkeur en de omstandigheden. De Low Power-modus beperkt het vermogen tot ongeveer 55% van het volle vermogen.


Unieke Handling
Unieke Handling
De nieuwe vering en Dunlop Sportmax Roadsport 2-banden brengen de fenomenale handling van de Z900 naar een compleet nieuw niveau.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion