Mooie Z750S met weinig kilometers.
Met 3 maanden garantie.
Horeon Motoren in Zwanenburg is een exclusief Kawasaki dealer, en onderhoud en repareert ook Honda, Yamaha, Suzuki en Triumph motoren.
AL ONZE PRIJZEN ZIJN INCL.AFLEVERINGSKOSTEN
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
vloeistofgekoelde viertakt viercilinder in lijn
Boring x slag
68,4|50,9
Cilinder inhoud
748
Comp. verhouding
11,3 : 1
Kleppen
4 kleppen per cilinder
Brandstof toevoer
Injectie ĝ38 mm x 4
Ontsteking
digitaal
Vermogen
110|81|11.000
Max. koppel
75|8.200
Koppeling
meervoudige natte platen koppeling
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
Topsnelheid
230
ABS
nee
Frame
Diamant, hoogwaardig staal
Vering voor
niet instelbare 41 mm telescopische voorvork, veerweg 120 mm
Vering achter
qua veervoorspanning en uitgaande demping instelbare monoshock, veerweg 126 mm
Remmen voor
dubbele 300 mm semi-zwevende schijf, tweezuigerremklauwen
Remmen achter
enkele 220 mm schijf, éénzuigerremklauw
Voorband
120/70 ZR 17
Achterband
180/55 ZR 17
Wielbasis
1.425
Lengte
2.080
Breedte
780
Hoogte
1.180
Zithoogte
805
Drooggewicht
199
Leverbare kleuren
Beschrijving
De Z 750 S is motorisch nagenoeg gelijk aan de Z 750 maar beschikt over een half top kuipje voor betere windbescherming en is daardoor iets zwaarder. Leverbare kleuren rood, zwart en blauw.
Dealerschappen:
KAWASAKI
Horeon Motoren is exclusief Kawasaki dealer ,We onderhouden ook Honda, Suzuki, Triumph en Yamaha.
We zijn lid van de bovag en inbouwstation van Datatool alarmsystemen.
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste
zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij
het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral
vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor
ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.