Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Niet zomaar een retro maar een icoon. De W800 viert bijna 60 jaar aan Kawasaki W-historie. Het W-model is al sinds de introductie een voorbeeld van Japans vakmanschap en aandacht voor details. Het hart van de W800 is de luchtgekoelde staande twin met unieke koningsas. Dit karaktervolle 773cc grote blok zorgt in combinatie met het gespaakte 19” voorwiel voor een unieke rijervaring. Ondanks zijn kenmerkende authentieke design heeft de W800 een modern rijwielgedeelte, bekrachtigde slipperclutch, goede remprestaties en volledige ledverlichting rondom.
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
|
Motor | Luchtgekoelde viertakt verticale parallel-twin |
Boring x slag | 77|83 |
Cilinder inhoud | 773 |
Comp. verhouding | 8,4:1 |
Kleppen | SOHC, 8 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstof injectie: ø 34 mm x 2 met hulpgaskleppen |
Ontsteking | |
Vermogen | 48|35|6,500 |
Max. koppel | 60|2,500 |
Koppeling | Natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Dubbele wiegframe, hoogwaardig staal |
Vering voor | 39 mm telescopische vork |
Vering achter | Dubbele schokdempers Veervoorspanning 5-voudig instelbaar |
Remmen voor | Enkele 300 mm remschijf Remklauw met dubbele zuiger |
Remmen achter | Trommelrem, 160 mm |
Voorband | 100/90-19M/C 57H |
Achterband | 130/80-18M/C 66H |
Wielbasis | 1,465 |
Lengte | 2,190 |
Breedte | 790 |
Hoogte | 1,075 |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Metallic Slade Blue/Metallic Diablo Black |
Beschrijving | Niet zomaar een retro maar een icoon. De W800 viert bijna 60 jaar aan Kawasaki W-historie. HetW-model is al sinds de introductie een voorbeeld van Japans vakmanschap en aandacht voordetails. Het hart van de W800 is de luchtgekoelde staande twin met uniekekoningsas. Dit karaktervolle 773cc grote blok zorgt in combinatie met hetgespaakte 19” voorwiel voor een unieke rijervaring. Ondanks zijnkenmerkende authentieke design heeft de W800 een modernrijwielgedeelte, bekrachtigde slipperclutch, goederemprestaties en volledige ledverlichting rondom. |
| Dealerschappen: APRILA, KAWASAKI, KTM, MIA, CAN-AM, DUCATI, HONDOTO GUZZI, MOTO MORINI, PIAGGIOSUZUKI, TRIUMPH, YAMAHA |
Een nieuwe motor?
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
| Bodegraven, Zuid-Holland |
| 0172-650005 |
Wist u dat: In de motortaal "Integraal" betekent: Integraalhelm. Ook wel klokhelm genoemd. Een helm die het gehele hoofd, inclusief het gezicht, bedekt (integraal =totaal). De integraalhelm werd overgenomen uit de autoracerij en raakte in de jaren zeventig in zwang bij het merendeel der motorrijders. Het gestroomlijnde uiterlijk en het vizier suggereerden snelheid en veiligheid, maar de praktijk heeft geleerd dat aan de integraalhelm ook nadelen verbonden zijn. Het is niet gezegd dat in geval van een ongeluk de integraalhelm de meeste garantie voor veiligheid biedt. Door het wegslaan van het hoofd kan een motorrijder zijn sleutelbeen breken door de rand aan de onderkant van de helm. Tevens is verstikking is sommige gevallen mogelijk, wanneer bij een val de helm wordt volgeschept met zand. Door de meeste motorrijders wordt de integraalhelm niettemin verkozen boven de jethelm of het spotje vanwege zijn bescherming tegen wind en regen, en vanwege het uiterlijk. Door berijders van antieke motorfietsen, custommotorfietsen en choppers wordt de integraalhelm als een misplaatste keuze beschouwd. Rechtop gezeten op de motorfiets vloekt een integraalhelm met de stijl van een dergelijke motorfiets. De gestroomlijnde integraalhelm harmonieert met een voorovergebogen positie.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken