Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VULCAN S TOURER - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
METALLIC FLAT SPARK BLACK / METALLIC FLAT RAW GR
kawasaki - vulcan-s-tourer
kawasaki - vulcan-s-tourer
kawasaki - vulcan-s-tourer
kawasaki - vulcan-s-tourer
kawasaki - vulcan-s-tourer
kawasaki - vulcan-s-tourer
kawasaki - vulcan-s-tourer
kawasaki - vulcan-s-tourer
kawasaki - vulcan-s-tourer
kawasaki - vulcan-s-tourer
kawasaki - vulcan-s-tourer
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Met de Vulcan S scoorde Kawasaki een regelrechte hit. Eindelijk een écht nieuw Cruiser concept met een krachtig staand 650cc tweecilinder blok, een volkomen eigen gezicht en de beste handling in zijn klasse. En alsof dat nog niet onderscheidend genoeg was beschikt Kawasaki over een unieke lijn ERGO-FIT accessoires voor de Vulcan S, waardoor werkelijk iedereen een perfecte rijpositie op deze Urban Hero kan vinden.

De Kawasaki Vulcan S 2024 is beschikbaar in de volgende kleuren:
  • Metallic Flat Spark Black
  • Pearl Matte Sage Green / Metallic Flat Spark Black (€9.899,-)
  •  Metallic Matte Carbon Gray / Ebony (€9.899,-)





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Premium Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2024 Motoroccasion