Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 900 CUSTOM - 2010

Garantie: Ja
8388 Km
Zwart
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
kawasaki - vn-900-custom
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Kawasaki VN900 Custom (2010) – Met Bekende Historie!

 

Ben je op zoek naar een stoere cruiser met een lage zit en een ontspannen rijervaring? Bij Motorcentrum Deventer hebben we een prachtige Kawasaki VN900 Custom uit 2010 beschikbaar, met een uitzonderlijk lage kilometerstand van slechts 8.388 km!

Deze specifieke VN900 Custom kennen wij als geen ander. We hebben deze motor eerder verkocht aan een van onze gewaardeerde klanten, en hij is bij ons in onderhoud geweest in onze professionele werkplaats hier in Deventer. Dit betekent dat je een motor koopt waarvan de historie bekend is en die goed is onderhouden. Je stapt op een betrouwbare machine die klaar is voor vele nieuwe avonturen.

De Kawasaki VN900 Custom staat bekend om zijn krachtige V-twin blok, comfortabele zithouding en kenmerkende custom looks. Met zijn brede achterband, verchroomde accenten en dikke voorvork is het een indrukwekkende verschijning op de weg. Ideaal voor relaxte toertochten, lange afstanden of gewoon cruisen door de stad.

inruil en financiering mogelijk 
motor staat in vestiging Deventer






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion