Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 800 DRIFTER - 1999

Garantie: Ja
5973 Km
Champagne
kawasaki - vn-800-drifter
kawasaki - vn-800-drifter
kawasaki - vn-800-drifter
kawasaki - vn-800-drifter
kawasaki - vn-800-drifter
kawasaki - vn-800-drifter
kawasaki - vn-800-drifter
kawasaki - vn-800-drifter
kawasaki - vn-800-drifter
kawasaki - vn-800-drifter
kawasaki - vn-800-drifter
kawasaki - vn-800-drifter
kawasaki - vn-800-drifter
kawasaki - vn-800-drifter
kawasaki - vn-800-drifter
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Beter goed gemaakt dan slecht bedacht. Het beste bewijs daarvoor is de VN800DC Drifter die wel erg veel lijkt op een naoorlogse Indian Chief. Deze motor heeft slechts 5973 km gelopen. Is inclusief een afleverbeurt om weer een jaar te rijden.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
Originele uitlaat, Voorvorkbeschermers, Is inclusief een afleverbeurt om weer een jaar te rijden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kommer Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion