Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
- _____________________________________________
Deze motor wordt u aangeboden door Joppen Motoren.
Wij zijn al sinds 1978 dé fullservice motorspeciaalzaak voor zowel gebruikte als nieuwe motoren. Mocht u interesse hebben in het inruilen van uw motor neem dan eens contact met ons op via 040 206 2033, wij ruilen alle merken en type motoren in.
Bij zowel inkoop als inruil bieden wij een eerlijke prijs voor uw motor en zorgen voor directe betaling en vanzelfsprekend ook voor de vrijwaring van uw kenteken!
Mocht de aanschafprijs of het bij te betalen bedrag (net) te hoog zijn voor uw budget? Wij vinden het niet meer dan normaal om het u mogelijk te maken om het totaalbedrag of restbedrag in termijnen te betalen.
De beste ervaring krijgt u, zoals u zelf wel zal weten door middel van een proefrit. Bel ons vooraf even op en wij zorgen ervoor dat u, op een voor u gewenst tijdstip, de betreffende motor kunt uitproberen.
Volg ons op Facebook, Instagram en LinkedIn en ben als één van de eerste op de hoogte van onze recentste en belangrijkste informatie. Ook onze website is altijd up-to-date met de laatste voorraad motoren, nieuwsberichten, evenementen en acties: www.joppen.nl.
Geïnteresseerd? Neem contact met ons op of stuur ons uw gegevens zodat wij met u contact op kunnen nemen. Wij vertellen u alles wat wij weten over de motorfiets zodat u weet wat u koopt.
Meer foto's kunt u vinden op onze website www.joppen.nl als ook extra informatie omtrent garantie en afleverbeurt en bijbehorende kosten.
Joppen Motoren
Strijperdijk 3D
5595XM Leende
T. 0402062033
E. info@joppen.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | vloeistofgekoelde viertakt v-twin |
Boring x slag | 102|104 |
Cilinder inhoud | 1700 |
Comp. verhouding | 9.5 : 1 |
Kleppen | SOHC, 8 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstof injectie ø 42 mm x 2 |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 74|55|5000 |
Max. koppel | 135|2750 |
Koppeling | meervoudige natte platen koppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 3.077 (40/13) |
Overbrenging | Riem |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Dubbel wiegframe, staal |
Vering voor | Telescopische voorvork, 43 mm |
Vering achter | Achterbrug met dubbele, luchtgeveerde schokdempers viervoudig |
Remmen voor | Dubbele 300mm remschijven Remklauwen met dubbele zuigers |
Remmen achter | Enkele 300mm remschijf Remklauw met dubbele zuigers |
Voorband | 130/90 B 16 M/C 67H |
Achterband | 170/70 B 16 M/C 75H |
Wielbasis | 1665 |
Lengte | 2500 |
Breedte | 1025 |
Hoogte | 1155 |
Zithoogte | 720 |
Drooggewicht | 349 |
Leverbare kleuren | Ebony |
Beschrijving | Of je nu door de stad wilt cruisen of juist het drukke leven wilt ontvluchten, de Classic biedt je moeiteloze controle, een tijdloos uiterlijk en het geweldige gevoel van de V-twin. Standaard ABS. |
| Dealerschappen: CAGIVA, DUCATI, HUSQVARNA, MASH, MV AGUSTA |
Joppen Motoren is een allround motorzaak met de motor voor elke keus.
Ook voor onderhoud, service, kleding, en accessoires. De rijke historie van het bedrijf zorgt altijd voor maatwerk advies en de best passende prijs.
 | Leende, Noord-Brabant |
 | 040-2062033 |
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn altijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het realiseren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouwkundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza opgetrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich
in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte benzinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties komen er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niettemin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meerderheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te
weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare componenten tot één geheel te integreren.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken