Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 1000 S - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
METALLIC DIABLO BLACK / METALLIC PHANTOM SILVER
kawasaki - versys-1000-s
kawasaki - versys-1000-s
kawasaki - versys-1000-s
kawasaki - versys-1000-s
kawasaki - versys-1000-s
kawasaki - versys-1000-s
kawasaki - versys-1000-s
kawasaki - versys-1000-s
kawasaki - versys-1000-s
kawasaki - versys-1000-s
kawasaki - versys-1000-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Versys 1000 “Standaard” heeft een uiterst krachtig en soepel lopend 1.043 cc vier-in-lijn motorblok. De koppelrijke motor levert zijn vermogen zo verfijnd dat het rijden zelfs aan het einde van een lange dag en na honderden kilometers nog steeds moeiteloos is. Met een goed doordachte ergonomie, comfortabele zadels, verstelbaar windscherm en Cruise Control is geen bestemming te ver. Door zijn lage zwaartepunt, intelligente Traction Control, lange veerwegen en 17-inch wielen geniet je vol vertrouwen van elke bocht.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Premium Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1944 - De historie van Honda is de geschiedenis van een man genaamd Soichiro Honda, en van zijn onuitputtelijke inspanning om motorfietsen te produceren voor de massa. Hij was een racer, een zakenman en een producent. Maar het meest was hij een dromer. Hij droomde van een betere manier om zuigerveren te produceren, richtte een bedrijf op en begon te fabriceren. Hij wilde ook een betaalbaar transportmiddel maken voor de gewone man en verwezenlijkte zijn droom met de D-type Dream in 1949. Ook hield de man van racen. Zijn bedrijf zou steeds grotere en snellere machines maken waaronder diverse vier, vijf en zescylinders waarmee onder andere de Isle of Man mee werd gewonnen. Honda Motor Company is 's werelds grootste motorfietsproducent. Honda's eerste motorfiets werd min of meer noodzakelijk geboren in de dagen voor WOII waarbij Japan het openbaar vervoer ernstig tekort schoot en de brandstof beperkt beschikbaar was. Op zoek naar een oplossing kwam meneer Honda een bulk tweetakt motorblokken tegen die niemand wilde hebben. Deze waren eigenlijk ontworpen voor aggregaten. Voor een prikkie verwisselden deze van eigenaar en meneer Honda had 500 motorblokken op voorraad.
© 2000 - 2024 Motoroccasion