|
Motor | Vloeistofgekoelde, 4-cilinder 4-takt lijnmotor |
Boring x slag | 76|55 |
Cilinder inhoud | 998 |
Comp. verhouding | 13.0:1 |
Kleppen | DOHC, 16 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: 4 x Ř 47 mm met dubbele injectie |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 203|149,3|13,500 |
Max. koppel | 114,9|11,200 |
Koppeling | Natte multi-plaat koppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, cassette |
Verhouding | 2.600 (39/15) |
Overbrenging | Gesloten ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Dubbele ligger frame, gegoten aluminium |
Vering voor | 43 mm upside-down Balance Free-voorvork met externe compressiekamer, KECS Elektronische verstelbare in- en uitgaande demping en veervoorspanning, en top-outveren |
Vering achter | Horizontale Back-link met BFRC lite gasgevulde schokdemper, piggybackreservoir, verstelbare in- en uitgaande demping en veervoorspanning, en top-outveer |
Remmen voor | Dubbele semizwevende 330mm Brembo schijven. Dubbele radiaal gemonteerde vierzuiger remklauw |
Remmen achter | Enkele 220mm-schijf. Enkelzuiger remklauw |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 190/55ZR17M/C (75W) |
Wielbasis | 1.440 |
Lengte | 2.085 |
Breedte | 740 |
Hoogte | 1.145 |
Zithoogte | 835 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | MetallicCarbon Gray / Nuetron Silver / Lime Green |
Beschrijving | Als aanvulling op de originele Ninja ZX-10R en de circuit gefocuste Ninja ZX-10RR, beschikt de
Ninja ZX-10R SE over Kawasaki`s geavanceerde elektronische vering. Zowel op straat als
op het circuit biedt het voortreffelijke rijcomfort dat je bijna vergeet dat je op
een machine rijdt die zo het circuit op kan. Voor 2019 profiteert de Ninja
ZX-10R SE ook van de ZX-10R upgrades en levert het 203 pk. |